Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a prémium kategóriás autók piacán
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Anna |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Autópiac Kommunikációs eszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42654 |
Hasonló tételek
A prémium kategóriás autók piacának elemzése napjainktól 2020-ig
: Kuthi Szabolcs
: Kuthi Szabolcs
Volvo életérzés, avagy a prémium kategória túlélési esélyei
: Pap Dávid
: Pap Dávid
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a hazai faipari vállalkozások körében
: Hajdók Erika
: Hajdók Erika
Kihívások és lehetőségek a magyar elektromos autók piacán
: Orbán Eszter
: Orbán Eszter
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Prémium kategóriás szállodák családbarát szolgáltatásai — Az Avalon Resort & SPA***** Superior és a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton***** szállodák összahasonlító vizsgálata —
: Barócsi-Klapka Eszter
: Barócsi-Klapka Eszter
Az elektromos autók akkumulátorának és az elektromos autók helyzete Magyarországon
: Beszta Krisztina
: Beszta Krisztina
Az online marketingkommunikációs eszközök használatának lehetőségei egy Magyarországon KKV formájában működő nemzetközi vállalkozás esetében
: Babó Péter Levente
: Babó Péter Levente
Autóvásárlási Szokások Vizsgálata Az Elektromos Autók Elterjedésével
: Balsay András
: Balsay András
Az infokommunikációs eszközök használatának lehetőségei a szakmunkás képzésben
: Kleisz Mihály
: Kleisz Mihály
Az elektromos autók jövője Magyarországon
: Tóber Bence
: Tóber Bence
Múzeumok marketingkommunikációs tevékenységének elemzése a szolgáltatások piacán
: Fleischmann Anna
: Fleischmann Anna
Az online kommunikációs eszközök használatának leírása és elemzése Digitális stratégiaváltás a gyakorlatban
: Buza Balázs
: Buza Balázs
A környezetkímélő autók hatásainak vizsgálata és fogyasztói megítélése hazánkban
: Szőke Tamás Kornél
: Szőke Tamás Kornél
Az elektromos autók jelentősége es hatása Magyarországra
: Téli Gergő Zsolt
: Téli Gergő Zsolt
A digitális kommunikáció alkalmazási lehetőségei az állateledel kategória számára
: Karakas Fanni
: Karakas Fanni
A spa koncepció realizálása három felső kategóriás fővárosi szállodában
: Kedves Ida
: Kedves Ida
Marketing-menedzsment eszközök a kulturális turizmus piacán
: Kovács László, et al.
Megjelent: (2014)
: Kovács László, et al.
Megjelent: (2014)
Dashboardok használatának lehetőségei a controllingban
: Csapó Anna Katalin
: Csapó Anna Katalin
Digitális marketingkommunikáció a magyarországi vegán fehérjeporok piacán
: Borics Klaudia
: Borics Klaudia
Az elektromos autók sajátosságainak elemzése a Nissan Leaf piaci helyzetének tükrében.
: Horváth Gábor
: Horváth Gábor
Prémium kisállatszálloda stratégiája Magyarországon
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
A környezetkímélő autók és értékesítési sajátosságainak elemzése hazánkban.
: Frikk Ottó
: Frikk Ottó
Az elektromos autók elterjedésének gazdasági, környezeti hatásai Magyarországon
: Georgopulosz Olympia
: Georgopulosz Olympia
A zene streaming szolgáltatások használatának vizsgálata Magyarországon
: Kovács Bence
: Kovács Bence
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
Fuvarbörzék használatának vizsgálata az Eurosped Zrt. - nél
: Murányi Vivien
: Murányi Vivien
New premium chocolates on the Hungarian market
: Csirmaz Edit
: Csirmaz Edit
A környezetbarát autók magyarországi kereskedelmének sajátosságai és fogyasztói szokásai
: Nagyváradi Roland
: Nagyváradi Roland
A második esély - Veterán autók restaurálásának és értékesítésének jövedelmezősége
: Koller Róbert
: Koller Róbert
A forma-1 jövője, avagy mennyire lehet fenntartható a „király kategória”
: Oláh Bálint
: Oláh Bálint
A szponzoráció szerepe a hegy- és sziklamászó eszközök piacán
: Vernyik Adrienn
: Vernyik Adrienn
Fogyasztói magatartás és vásárlási szokások vizsgálata az elektromos autók kapcsán a magyar piacon
: Lepeták Lizandra Mercedes
: Lepeták Lizandra Mercedes
Marketingkommunikációs eszközök a középiskolai beiskolázásban
: Böhm Dániel
: Böhm Dániel
Marketingkommunikációs eszközök a memetika világában
: Karancsi Viktória
: Karancsi Viktória
Prémium Apartmanház üzemeltetése a járványhelyzet alatt
: Haag Bianka Luca
: Haag Bianka Luca
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
Az AEGON Prémium értékesítési tevékenységének elemzése
: Szakács Attila
: Szakács Attila
Dependence of adequate risk premium on exposure to peril
: Tichy-Rács József
: Tichy-Rács József
Hasonló tételek
-
A prémium kategóriás autók piacának elemzése napjainktól 2020-ig
: Kuthi Szabolcs -
Volvo életérzés, avagy a prémium kategória túlélési esélyei
: Pap Dávid -
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a hazai faipari vállalkozások körében
: Hajdók Erika -
Kihívások és lehetőségek a magyar elektromos autók piacán
: Orbán Eszter -
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland