Ruszkai ékszerek online forgalmazása, illetve márkaépítése
Saved in:
Main Author: | Horváth Nelli |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2014
|
Kulcsszavak: | Online marketing Ékszerpiac Webshop |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42662 |
Similar Items
Bioborok forgalmazása
: Hunyadi Anikó
: Hunyadi Anikó
Ecuadori rózsa magyarországi forgalmazása
: Szücs Emese Barbara
: Szücs Emese Barbara
A Hard Rock Cafe márkaépítése online eszközökkel
: Galántai Gréta
: Galántai Gréta
Az Auchan márkaépítése
: Nánássy Flóra
: Nánássy Flóra
Fotográfusok személyes márkaépítése
: Bottlik Dorina
: Bottlik Dorina
A márka hatása a generációk vásárlási döntéseire a Pandora ékszerek példáján
: Füzes-Sárközi Panna
: Füzes-Sárközi Panna
A Scitec Nutrition márkaépítése
: János Gergő
: János Gergő
A dél-koreai kreatív és kulturális ipari és merchandise termékek forgalmazása Európában
: Kovács Csenge
: Kovács Csenge
EGY UTAZÁS KÖZVETÍTŐ IRODA MÁRKAÉPÍTÉSE
: Bakos Beatrix
: Bakos Beatrix
Hazai magánszálláshelyek márkaépítése és marketingstartégiája
: Tóth Tibor
: Tóth Tibor
A Persecutor Kft. arculatváltása és márkaépítése
: Ugrai Zsófia Eszter
: Ugrai Zsófia Eszter
Kézilabda játékosok személyes márkaépítése, marketingkommunikációs eszköztára, szponzorációja
: Sziráki Boglárka Tünde
: Sziráki Boglárka Tünde
Marketingkommunikációs eszközök egy vállalat imázs és márkaépítése során
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
Az innováció szerepe az Apple Inc. márkaépítése során
: Pintér Ákos
: Pintér Ákos
A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése
: Lajtos Laura
: Lajtos Laura
A Johnnie Walker márkaépítése a Trónok Harca sorozaton keresztül
: Kőműves Balázs Károly
: Kőműves Balázs Károly
A brit szendvicslánc, a Pret A Manger márkaépítése integrált marketingkommunikáción keresztül
: Máthé Tünde
: Máthé Tünde
A kis- és középvállalkozások belső munkáltatói márkaépítése, fókuszpontjában a munkavállalók szervezet iránti elköteleződésével
: Vass Júlia
: Vass Júlia
Budapest, mint brand - Budapest turizmus stratégiája, márkaépítése és kommunikációja az elmúlt évek szempontjai alapján
: Földvári Tímea Ajna
: Földvári Tímea Ajna
A munkáltatói márkaépítés aspektusai és az MBH Bank Nyrt. és versenytársainak külső munkáltatói márkaépítése.
: Bogár András
: Bogár András
Online marketing, illetve a Tree Houses marketing tevékenysége
: Jónás Dóra Éva
: Jónás Dóra Éva
Fashion Industry’s Online Communication
: Korda Bernadett Nelli
: Korda Bernadett Nelli
Az online marketing és a német, illetve magyar professzionális labdarúgás közötti kapcsolat
: Borsos Bálint Áron
: Borsos Bálint Áron
Az online és offline fogyasztói szokások változása a Covid-19 előtt, illetve annak hatására
: Básti Attila
: Básti Attila
Az Európai Unió fejlesztéspolitikája Közép-Ázsiában, illetve Kazahsztánban
: Horváth-Noszkó dr. Zsolt
: Horváth-Noszkó dr. Zsolt
Külföldi delegációk magyarországi, illetve a belföldi delegációk külföldi programjának szervezése
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
Online családfakutatás
: Horváth Orsolya
: Horváth Orsolya
Az online jelenlét hatása a rendezvényekre, illetve oktatásra a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. rendezvényein keresztül bemutatva
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése
: Fekete Ramóna
: Fekete Ramóna
Pénzforgalmi bankszámla, illetve lakossági folyószámla nyitása
: Hordós Andrea
: Hordós Andrea
Üzleti kockázatok KKV-, illetve nagyvállalati környezetben
: Vincze Dávid
: Vincze Dávid
A Szerelvény Szakáruház fejlesztéseinek illetve fejlődéseinek lehetősége
: Nagy Richárd György
: Nagy Richárd György
Az utazásközvetítés tevékenysége, hatékonysága, illetve az igényfelmérés
: Eichammer Vanda
: Eichammer Vanda
A gyerekeknek szóló reklám, illetve kommunikáció problémái
: Szűcs Renáta
: Szűcs Renáta
A logisztikai infrastruktúra ki-, illetve átépítése Magyarországon
: Veres Dániel
: Veres Dániel
Női felsővezetők és a stressz, illetve konfliktuskezelés
: Jani Kinga
: Jani Kinga
Távmunka, illetve home office a vállalati gyakorlatban
: Papp Máté
: Papp Máté
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk
: Nagy Márk
Fogyasztói-, illetve vásárlói magatartás vizsgálata feltáró fókuszcsoportos kutatás a fiatal egyetemisták körében
: Máté Zoltán, et al.
Published: (2023)
: Máté Zoltán, et al.
Published: (2023)
"Farm- to- table" törekvések és éttermek Magyarországon, illetve Amerikában
: Borbély Éva
: Borbély Éva
Similar Items
-
Bioborok forgalmazása
: Hunyadi Anikó -
Ecuadori rózsa magyarországi forgalmazása
: Szücs Emese Barbara -
A Hard Rock Cafe márkaépítése online eszközökkel
: Galántai Gréta -
Az Auchan márkaépítése
: Nánássy Flóra -
Fotográfusok személyes márkaépítése
: Bottlik Dorina