Influencer marketing, lovas influencerek

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Koncz Laura
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:influencer
influencermarketing
marketing
online kommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42689
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája az influencer marketing, azon belül is a lovas influencerek. Azért választottam ezt a témát, mivel kiskorom óta imádom a lovakat és figyelemmel kísértem az egész sportot. Szerettem volna nagyobb betekintést nyerni, illetve nyújtani a lovassport világában, továbbá a sportban lévő influencerek világába is.Szakdolgozatomat egy bevezetéssel kezdtem, amelyben megindokoltam bővebben a témaválasztásom, majd a szakirodalomi áttekintés következett, amely szakkönyvekből, cikkekből és internetes cikkekből tevődött össze. Bemutattam az általam kiválasztott lovas hazai és külföldi lovas influencereket és a Facebookos lovas csoportokat is, részletesebben azokat, amelyekben megosztottam a kérdőívemet.A kutatásom során interjús és kérdőíves megkérdezést is alkalmaztam. Az interjúm a hazai egyik legismertebb lovas influencerrel készült, Hajdú Petrával, aki örömmel segített a szakdolgozatomban. Ezenfelül kérdőíves kutatást is alkalmaztam, amelyet a Google Űrlapok segítségével hoztam létre, és osztottam meg az általam jól ismert és kiválasztott lovas csoportokban Facebookon. A feldolgozhatóság érdekében kénytelen voltam csak ezekben a csoportokban megosztani, nem pedig a saját személyes profilomon. Összességében 160 lovas töltötte ki a kérdőívem, és a kapott eredmények is várhatóak voltak.Végezetül elemeztem az eredményeket és levontam a következtetéseimet, javaslataimat, továbbá összefoglaltam a záródolgozatomat.Véleményem szerint teljesen testhezálló témát választottam, amellyel örömmel foglalkoztam, és kutattam hozzá, ezenfelül sikeresen zárhattam a kutatásom.