Influencer marketing, lovas influencerek

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Koncz Laura
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:influencer
influencermarketing
marketing
online kommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42689

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg42689
005 20230210144410.0
008 230210suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Koncz Laura 
245 1 0 |a Influencer marketing, lovas influencerek  |c Koncz Laura  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája az influencer marketing, azon belül is a lovas influencerek. Azért választottam ezt a témát, mivel kiskorom óta imádom a lovakat és figyelemmel kísértem az egész sportot. Szerettem volna nagyobb betekintést nyerni, illetve nyújtani a lovassport világában, továbbá a sportban lévő influencerek világába is.Szakdolgozatomat egy bevezetéssel kezdtem, amelyben megindokoltam bővebben a témaválasztásom, majd a szakirodalomi áttekintés következett, amely szakkönyvekből, cikkekből és internetes cikkekből tevődött össze. Bemutattam az általam kiválasztott lovas hazai és külföldi lovas influencereket és a Facebookos lovas csoportokat is, részletesebben azokat, amelyekben megosztottam a kérdőívemet.A kutatásom során interjús és kérdőíves megkérdezést is alkalmaztam. Az interjúm a hazai egyik legismertebb lovas influencerrel készült, Hajdú Petrával, aki örömmel segített a szakdolgozatomban. Ezenfelül kérdőíves kutatást is alkalmaztam, amelyet a Google Űrlapok segítségével hoztam létre, és osztottam meg az általam jól ismert és kiválasztott lovas csoportokban Facebookon. A feldolgozhatóság érdekében kénytelen voltam csak ezekben a csoportokban megosztani, nem pedig a saját személyes profilomon. Összességében 160 lovas töltötte ki a kérdőívem, és a kapott eredmények is várhatóak voltak.Végezetül elemeztem az eredményeket és levontam a következtetéseimet, javaslataimat, továbbá összefoglaltam a záródolgozatomat.Véleményem szerint teljesen testhezálló témát választottam, amellyel örömmel foglalkoztam, és kutattam hozzá, ezenfelül sikeresen zárhattam a kutatásom. 
695 |a influencer 
695 |a influencermarketing 
695 |a marketing 
695 |a online kommunikáció 
695 |a online marketing 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42689/1/Influencer%20marketing%2C%20lovas%20influencerek-Koncz%20Laura.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42689/2/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20BELS%C5%90%20%C3%BAj_Koncz%20Laura.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42689/3/Koncz%20Laura%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés