Panaszkezelés és fogyasztói jogérvényesítés a turizmusban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Légrádi Lili
További közreműködők: Nagy Dr. Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztóvédelem
hibás teljesítés
panaszkezelés
szerződési feltételek
turizmus
utasbiztosítás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42702

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg42702
005 20230210144435.0
008 230210suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Légrádi Lili 
245 1 0 |a Panaszkezelés és fogyasztói jogérvényesítés a turizmusban  |c Légrádi Lili  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a turizmusban jellemző biztosítások és szerződések fogyasztóvédelmi szempontból történő vizsgálatát tűztem ki célul. Számos példán keresztül mutatom be az utazás folyamán lehetségesen felmerülő problémákat és az ezek elkerülésére vagy enyhítésére irányuló intézkedéseket is ismertetem, melyekkel fontos, hogy mindenki tisztában legyen, aki útnak indul. Hiszen téves azt gondolni, hogy a turizmusban felmerülő fogyasztóvédelmi problémák ne történhetnének meg bárkivel. A jogaink és lehetőségeink megismerése pedig elengedhetetlen az utazást megelőzően, nem pedig akkor, amikor már megtörtént a baj. 
695 |a fogyasztóvédelem 
695 |a hibás teljesítés 
695 |a panaszkezelés 
695 |a szerződési feltételek 
695 |a turizmus 
695 |a utasbiztosítás 
700 1 |a Nagy Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42702/1/Panaszkezel%C3%A9s%20%C3%A9s%20fogyaszt%C3%B3i%20jog%C3%A9rv%C3%A9nyes%C3%ADt%C3%A9s%20a%20turizmusban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42702/2/L%C3%A9gr%C3%A1di%20Lili_opponensi_Kubesch%20M%C3%A1ria.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42702/3/L%C3%A9gr%C3%A1di%20Lili_Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91_Nagy%20%C3%89va.pdf  |z Dokumentum-elérés