Az AIRMAX CArgo Budapest Zrt. közösségi média és belső marketingtevékenysége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hargitai Kinga
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:arculat - image
ellátási lánc - ellátó hálózat
gondoskodó vállalat
marketingkommunikáció
nemzetközi logisztika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42708
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám témájaként az AIRMAX Cargo Budapest Zrt. social media és cégen belüli marketing tevékenységét választottam. A globalizációnak köszönhetően ma már elképzelhetetlen lenne az, hogy szükségünk van valamire és azt ne kapnánk meg pár héten, vagy akár napon belül, akkor is, ha azt a világ másik feléről rendeljük meg. A koronavírus okozta világszintű leállások miatt az ellátási láncok kiszolgálása, mely az Airmax esetében jellemzően B2B volt, átalakult, illetve egy még nem látott versenyhelyzetet idézett elő a szállítmányozók körében. A B2C kiszolgálás is nagyobb teret kapott, így a közösségi médián keresztül folytatott kapcsolattartás jelentősége hatványozódott, többek között így lesz egyre fontosabb a marketingkommunikáció valamennyi eszköze mindegyik szállítmányozói társaság részéről. A projektmunkám tartalmazni fogja, hogy a választott témámmal és feltett kérdéseimmel kapcsolatban milyen tapasztalatokat szereztem a szakmai gyakorlati helyemen.