Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Schmidt Berta
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:BCG mátrix
márka
márkaépítés
SWOT-elemzés
száraztészta
tésztagyártás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42719
Leíró adatok
Kivonat:Azért választottam ezt a témát, mert mindig is érdekelt a marketing világa, a termékpozícionálás eszközei, hogy egy-egy vállalat hogyan tudja megmutatni a termékében rejlő értékeit. A témaválasztásomat az is indokolja még, hogy azért emellett a cég mellett döntöttem, dolgozatom írásához, mivel személyes kötődéseim vannak a céghez. A projektmunkám célja, hogy bemutassam, hogy egy alapvető élelmiszer esetében, mint például a tészta, mekkora befolyásoló tényező a cég marketing struktúrája, hírneve, piaci megítélése, ehhez SWOT elemzést végzek és BCG mátrixot állítok fel és további elemzési módszerekkel vizsgálom a vállalatot.