Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Schmidt Berta
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:BCG mátrix
márka
márkaépítés
SWOT-elemzés
száraztészta
tésztagyártás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42719

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg42719
005 20230210144500.0
008 230210suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Schmidt Berta 
245 1 0 |a Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül  |c Schmidt Berta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Azért választottam ezt a témát, mert mindig is érdekelt a marketing világa, a termékpozícionálás eszközei, hogy egy-egy vállalat hogyan tudja megmutatni a termékében rejlő értékeit. A témaválasztásomat az is indokolja még, hogy azért emellett a cég mellett döntöttem, dolgozatom írásához, mivel személyes kötődéseim vannak a céghez. A projektmunkám célja, hogy bemutassam, hogy egy alapvető élelmiszer esetében, mint például a tészta, mekkora befolyásoló tényező a cég marketing struktúrája, hírneve, piaci megítélése, ehhez SWOT elemzést végzek és BCG mátrixot állítok fel és további elemzési módszerekkel vizsgálom a vállalatot. 
695 |a BCG mátrix 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a száraztészta 
695 |a tésztagyártás 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42719/1/SchmidtBerta_Projektmunka2022.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42719/2/Schmidt%20Berta%20%C3%9AJ%20FOSZK_KM_ertekelolap.pdf  |z Dokumentum-elérés