Egy új kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése a terrarisztika világában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Budácsik Dorottya
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
fogyasztói igények megismerése
marketing
pénzügyi elemzés
piacszegmentáció
stakeholder(ek)
stratégiai elemzés
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42722

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg42722
005 20230210144505.0
008 230210suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Budácsik Dorottya 
245 1 0 |a Egy új kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése a terrarisztika világában  |c Budácsik Dorottya  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban egy új kereskedelmi egység sikeres bevezetésének a lépéseit kutatom. Ez a vállalkozás egy terrarisztikai szaküzlet, amelynek fő profilja a kaméleonok és minden a kaméleonok tartásához szükséges eszközöknek az értékesítése. A diplomamunkámban szeretném lépésről lépésre tanulmányozni, mi kell egy sikeres vállalkozás beindításához, majd annak a gördülékeny működéséhez a kereskedelem és marketing szempontjából. Tulajdonképpen egy ilyen szaküzlet létesítéséhez szükséges marketing lépéseket, valamint a fogyasztói magatartást fogom vizsgálni. A dolgozatom első részében bemutatom a szekunder kutatásomat mag a vállalkozás beindításához szükséges elemzéseket fejtem ki szakirodalmi referenciák segítségével. A kutatás során elemzéseket fogok végezni, többek között SWOT analízist, Stakeholder mátrixot, 7P elemzést, emellett megvizsgálom a versenytársak helyzetét és egy termék portfóliót is bemutatok, továbbá elkészítem a Mimikri Terrarisztikai Szaküzlet költségtervét, értékesítési terveit és egy nyitási akciótervet is. A kutatás további részében egy online kérdőív segítségével mértem fel a fogyasztói igényeket. A kérdőívemet a Google Forms segítségével készítettem el es a Facebookon tettem közzé. A kérdőívben a kitöltő minden kérdésre anonim módon tud választ adni, így teljesen őszinte véleményt tudnak alkotni a potenciális fogyasztók. 
695 |a 7P modell 
695 |a fogyasztói igények megismerése 
695 |a marketing 
695 |a pénzügyi elemzés 
695 |a piacszegmentáció 
695 |a stakeholder(ek) 
695 |a stratégiai elemzés 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Németh Dr. Patrícia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42722/1/szakdolgozat_Buda%CC%81csikDorottya.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42722/2/Bud%C3%A1csik%20Dorottya%20Eszter%20Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42722/3/Budacsik%20D%20Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés