Changes in Employee and Customer Satisfaction in Budapest Mercure Castle Hill after the COVID-19 Pandemic
Elmentve itt :
Szerző: | Zábrák Kata |
---|---|
További közreműködők: | Polák-Weldon Réka Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | AccorHotels Covid-19 Employee satisfaction guest satisfaction hospitality tourism |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42757 |
Hasonló tételek
Mercure Budapest Castle Hill és Ibis Budapest Castle Hill kombószálloda vizsgálata a brand építési stratégia tükrében
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
A Mercure Budapest Castle Hill és Ibis Budapest Castle Hill szállodák piacra lépése, valamint gazdálkodási tervezete
: Csaba Dénes
: Csaba Dénes
A Mercure Budapest Castle Hill és az Ibis Budapest Castle Hill szállodák 2016 és 2019 gazdálkodásának elemzése
: Magyar Viktória
: Magyar Viktória
The Sino-German economic relationship and the changes after the Covid-19 pandemic
: Wang Hongjian
: Wang Hongjian
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill Szálloda Housekeeping tevékenysége
: Zátrok Renáta Mónika
: Zátrok Renáta Mónika
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill kombószálloda felújításának menete és elemzése
: Székely Katalin Erzsébet
: Székely Katalin Erzsébet
Az Ibis- és Mercure Budapest Castle Hill szálloda elemzése és fejlesztésére tett javaslatok
: Bódy Levente László
: Bódy Levente László
A Mercure Budapest Castle Hill Hotel reggeli étel- és italkínálatának bemutatása és elemzése
: Kovács Péter
: Kovács Péter
Burnout in the Hungarian hospitality sector after the Covid-19 pandemic.
: Bagi Kristóf Tamás
: Bagi Kristóf Tamás
Housekeeping tevékenység bemutatása a Budapest Castle Hill szállodában
: Podobni Jázmin
: Podobni Jázmin
Green Consumption Changes in Türkiye After Covid-19 Outbreak
: Coskun Zeynep Beliz
: Coskun Zeynep Beliz
ebuilding Hospitality After Covid-19 Pandemic In Central And Eastern Europe
: Nguyen Phuong Thao
: Nguyen Phuong Thao
Rebuilding Hospitality After Covid-19 Pandemic In Central And Eastern Europe
: Nguyen Phuong Thao
: Nguyen Phuong Thao
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill szálloda MICE területén történt változások 2019 és 2023 között
: Őrsi Csenge
: Őrsi Csenge
Az Accor szállodacsoporthoz tartozó Mercure Budapest Castle Hill és Mercure Budapest Korona szállodák összehasonlító elemzése általános adottságaik és gazdasági mutatóik alapján.
: Megyeri Csanád Gábor
: Megyeri Csanád Gábor
Impact Of Employees’ Spiritual Welfare and Happiness on Customer Satisfaction and Value Creation A Comparison Between Hungary and The United Kingdom
: Molnár Dzsenna Hanna
: Molnár Dzsenna Hanna
Customers' intention in using Fintech services in Vietnam post-Covid-19 pandemic
: Truong Hai Minh
: Truong Hai Minh
Housekeeping részleg bemutatása az Ibis/Mercure Budapest Castle Hillben
: Pál Szilvia
: Pál Szilvia
Travel agencies survive during and after the pandemic
: Tran Dieu Tran
: Tran Dieu Tran
How have tourist's motivations changed since the Covid-19 pandemic? A study that examines the challenges both from customers' motivation and Hotels' operation perspective.
: Ungvári Lili Eszter
: Ungvári Lili Eszter
The changes of applied management and leadership styles after Covid-19 and their effects in a food delivery company in Hungary
: Lipcsei Krisztina
: Lipcsei Krisztina
The influencing factors of the employee satisfaction in the Hungarian Hospitality Industry
: Gratzka Dorina
: Gratzka Dorina
When the impossible becomes the frightening reality - Impacts of the COVID-19 pandemic on the behavior, reactions and adaptability of customers and catering establishments in Budapest
: Menkó Gábor Péter
: Menkó Gábor Péter
Changing marketing strategies in the ornamental horticulture industry due to the COVID-19 pandemic through the example of OÁZIS Ltd.
: Szarvas Dóra
: Szarvas Dóra
How has the (alternative) IPO market changed during the pandemic caused by COVID-19 in the US financial markets.
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
The impact of the COVID-19 Pandemic on the Hungarian economy
: Balogh Cynthia Roxána
: Balogh Cynthia Roxána
Analysis of the impact of the COVID-19 pandemic on the economy
: Li Xiao Bo
: Li Xiao Bo
The Impacts of the Covid-19 Pandemic on the Automotive Industry
: Temesfői Dominik
: Temesfői Dominik
Plans during and after the Pandemic 2020. Project management of Matrackucko
: Hahn Viktor
: Hahn Viktor
Expected recovery trends in the sectors of the economy after COVID-19
: Hamzi Virág
: Hamzi Virág
CustomAir Services – The key to customer satisfaction and loyalty in the aviation industry
: Rigó Krisztina
: Rigó Krisztina
The impact of corporate culture on employees' career development satisfaction The case of Bank of China
: Zhang Mingcheng
: Zhang Mingcheng
Measuring customer satisfaction os Adversum Ltd.
: Karmazin Regina
: Karmazin Regina
Customer Satisfaction in Hotels The Role of Human Factor in Delivering Quality Service Case of 2 Ciels Hotel
: Belhimer Najoua
: Belhimer Najoua
Customer Satisfaction in the Boutique Hotel A Case Study in Stories Hotel Budapest
: Dewantoro Ganang Bagus
: Dewantoro Ganang Bagus
The impacts of organizational culture and employee engagement on job satisfaction The case of multinational enterprise in hungray
: Baatarjav Munkh-Undrakh
: Baatarjav Munkh-Undrakh
Impacts of COVID-19 pandemic on global poverty VAR Approach
: Geldimyradova Akmenli
: Geldimyradova Akmenli
How event management changed at InterContinental Budapest after the year 2000
: Nádaslaki Lili
: Nádaslaki Lili
Impacts of COVID-19 pandemic on aviation in the tourism industry
: Izsó Bernadett
: Izsó Bernadett
Effects of the Covid-19 Pandemic On Family Businesses In Hungary
: Tarcza Csaba
: Tarcza Csaba
Hasonló tételek
-
Mercure Budapest Castle Hill és Ibis Budapest Castle Hill kombószálloda vizsgálata a brand építési stratégia tükrében
: Papp Éva Marianna -
A Mercure Budapest Castle Hill és Ibis Budapest Castle Hill szállodák piacra lépése, valamint gazdálkodási tervezete
: Csaba Dénes -
A Mercure Budapest Castle Hill és az Ibis Budapest Castle Hill szállodák 2016 és 2019 gazdálkodásának elemzése
: Magyar Viktória -
The Sino-German economic relationship and the changes after the Covid-19 pandemic
: Wang Hongjian -
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill Szálloda Housekeeping tevékenysége
: Zátrok Renáta Mónika