Illés Dóra & Nincs adat Nincs adat. (2014). Magyarország vezető szépségipari termékekkel foglalkozó nagyvállalatainak online reklámstratégiája és annak eredményessége, hangsúlyozva az arcápolási és dekorkozmetikumok szegmensét.
Chicago Style (17th ed.) CitationIllés Dóra and Nincs adat Nincs adat. Magyarország Vezető Szépségipari Termékekkel Foglalkozó Nagyvállalatainak Online Reklámstratégiája és Annak Eredményessége, Hangsúlyozva Az Arcápolási és Dekorkozmetikumok Szegmensét. 2014.
MLA (8th ed.) CitationIllés Dóra and Nincs adat Nincs adat. Magyarország Vezető Szépségipari Termékekkel Foglalkozó Nagyvállalatainak Online Reklámstratégiája és Annak Eredményessége, Hangsúlyozva Az Arcápolási és Dekorkozmetikumok Szegmensét. 2014.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.