Az online marketing vizsgálata a Downhill Revolution nemzetközi kisvállalaton és versenytársain keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Jankó Tamás |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Kulcsszavak: | Online marketing Nemzetközi vállalatok SpinFizz |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42766 |
Hasonló tételek
Tunisian revolution
: Alouche Donia
: Alouche Donia
Behind the "success" of the Tunisian revolution
: Ben Ayada Ghada
: Ben Ayada Ghada
An analysis of the Hungarian food revolution
: Erdei Fanni Dóra
: Erdei Fanni Dóra
Energy revolution - shale gas exploitation
: Vén Zsófia
: Vén Zsófia
The information revolution in the age of the internet the information overload and the information filtration as a tool
: Tamir Khongor
: Tamir Khongor
The Impact of The Fourth Industrial revolution to the Vietnamese Banking system
: Nguyen Thi Huyen Trang
: Nguyen Thi Huyen Trang
Women status within the complexity of Tunisian society in post revolution
: Ghali Nawel
: Ghali Nawel
Challenges and solutions for the fourth industrial revolution and use of exponential technologies
: Bagi Ákos
: Bagi Ákos
A kereskedelmi bankok és a Revolut marketingstratégiájának összehasonlítása Magyarországon
: Timmermann Nadin
: Timmermann Nadin
Pénzügyi tevékenységek kiszolgálása a Revolut, a TransferWise és az Erste Bank tükrében
: Molnár Klaudia
: Molnár Klaudia
A rEVOLUTION Software Kft. vevői elégedettségmérése, és az eredmények értékelése statisztikai módszerekkel
: Schmidt Nóra
: Schmidt Nóra
Az online marketing eszközök vizsgálata három szálloda példáján keresztül
: Gál Liza
: Gál Liza
Vietnam’s Response to a Call for a Renewable Energy Revolution in the Context of Trade Integration - What Could be Learnt from the EU?
: Nguyen Thi Kim Cuc
Megjelent: (2023)
: Nguyen Thi Kim Cuc
Megjelent: (2023)
Az online marketing szerepe a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások nemzetközi térnyerésében
: Molnár Kristóf Róbert
: Molnár Kristóf Róbert
Online marketing eszközök vizsgálata az OTP Ingatlanpontnál
: Kondorosi Kinga
: Kondorosi Kinga
A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
Online marketing a hokameraberles.hu oldalon keresztül
: Keszthelyi Dorina
: Keszthelyi Dorina
Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
: Ducsai Ábel Ákos
: Ducsai Ábel Ákos
Az online marketing tényezőinek és jelentőségének vizsgálata a szállodaiparban.
: Németh Ráchel
: Németh Ráchel
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Az online marketing bemutatása a Steamhouse Cafe példáján keresztül
: Bak Andrea
: Bak Andrea
Az online marketing alapjai és az online kampánymenedzsment
: Jakab Szilárd
: Jakab Szilárd
A konvencionális és az online marketing - a Nutriversum példáján keresztül
: Trefil Roxána Éva
: Trefil Roxána Éva
A nem széria beszerzés és raktározás gyakorlati vizsgálata a Flextronics International Kft. zalaegerszegi gyáregységében
: Jankó Veronika
: Jankó Veronika
Online marketing
: Vannai Andrea
: Vannai Andrea
Online marketing
: Dárdai Mónika
: Dárdai Mónika
Online marketing
: Zemlényi Anita
: Zemlényi Anita
MAGYAR KKV TULAJDONOSOK ERŐSSÉGEINEK VIZSGÁLATA A VÁLLALKOZÁS NÖVEKEDÉSI LEHETŐSÉGÉNEK TEKINTETÉBEN
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
Online kereskedelem és marketing trendek változásai az ezredfordulót követően
: Lipták Tamás
: Lipták Tamás
Online marketing és influencer marketing
: Sári Orsolya, et al.
: Sári Orsolya, et al.
A magyar vállalkozások online marketing szokásainak vizsgálata
: Sági Gyöngyi
: Sági Gyöngyi
Online marketing vizsgálata a Legrand Zrt.-nél
: Mácsai Áron
: Mácsai Áron
Hasonló tételek
-
Tunisian revolution
: Alouche Donia -
Behind the "success" of the Tunisian revolution
: Ben Ayada Ghada -
An analysis of the Hungarian food revolution
: Erdei Fanni Dóra -
Energy revolution - shale gas exploitation
: Vén Zsófia -
The information revolution in the age of the internet the information overload and the information filtration as a tool
: Tamir Khongor