Temetni kell-e a nyomtatott sajtót? A Heti Válasz helyzete a közéleti, gazdasági napi- és hetilapok piacán
Elmentve itt :
Szerző: | Lőrincz Mária Magdolna |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Kulcsszavak: | Sajtópiac Médiakutatás Primer kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42802 |
Hasonló tételek
A koronavírus befolyása a napi- és hetilapok eladására, hatása a tartalomfogyasztókra
: Kollát Jennifer
: Kollát Jennifer
Kell-e etikát tanítani?
: Tomka János
: Tomka János
Commission decision on working time, A Budapest Bank heti jelentése
: Varga Adrienn
: Varga Adrienn
Női hetilapok piacának elemzése, különös tekintettel a Meglepetés magazinra
: Hajdú Rita
Megjelent: (2007)
: Hajdú Rita
Megjelent: (2007)
Válasz a felgyorsult életre slow turizmus, avagy a lassú utazás csodája /
: Fügedi Fanni
: Fügedi Fanni
A távmunka, egy jó válasz a munkanélküliségre?
: Sinka Krisztián
: Sinka Krisztián
Napi fogyasztási cikkek e-kereskedelme a koronavírus megjelenése utáni években
: Kormos Kristóf András
: Kormos Kristóf András
Nyomtatott áramkör, nyomott árak avagy A nyomtatott áramköri piac elemzése
: Kaptás Marianna
: Kaptás Marianna
Napi beszerzések egy ötcsillagos szállodában
: Lövei Vivien
: Lövei Vivien
A nyomtatott sajtó jövője
: Dávid Ildikó
: Dávid Ildikó
A nyomtatott sajtó jövője
: Reich Patrícia
: Reich Patrícia
Employer Branding, mint válasz a munkaerőhiányra a Danubius Hotelsnél
: Bodó Bálint László
: Bodó Bálint László
Nyomtatott generációk a generációs reklámozás vizsgálata print reklámok példáin keresztül
: Kun Judit
: Kun Judit
Lakásszövetkezeti napi munkát támogató szoftver tervezése
: Dióssy István
: Dióssy István
Minőségi válasz az új piaci kihívásokra Az ISO 9001:2000 szerinti minőségirányítási rendszer, mint az új piac meghódításának feltétele a NABI Rt. kaposvári gyáránál
: Tóth Boglárka
Megjelent: (2005)
: Tóth Boglárka
Megjelent: (2005)
Lehet-e, és ha igen, kell-e optimalizálni a járművezetői beosztáskészítés folyamatát az Óbudai Autóbuszgarázsban
: Dankó Lilla
: Dankó Lilla
Korrupció, amiért beszélnünk kell róla
: Fenyvesi Éva
Megjelent: (2012)
: Fenyvesi Éva
Megjelent: (2012)
A nyomtatott sajtó jelene és jövője
: Dániel Németh
Megjelent: (2017)
: Dániel Németh
Megjelent: (2017)
Egy hamburgerező napi operatív folyamatai és működési struktúrája
: Nagy Attila
: Nagy Attila
A jó vezető odafordul ...ahova kell
: Szlávecz Alíz
: Szlávecz Alíz
A nyomtatott információközlő eszközök szerepe a vendéglátásban
: Csepi Ágnes
: Csepi Ágnes
Mi kell a külföldi befektetőnek? A telephely választás szempontjai
: Nagy Anikó
: Nagy Anikó
Kávéházak kínálata a kezdetektől a mai napi újhullámos kávézókig
: Kreisz Ágnes Andrea
: Kreisz Ágnes Andrea
A hot! magazin jelenléte a Magyar nyomtatott sajtópiacon.
: Bezzeg Krisztina
: Bezzeg Krisztina
Nyomtatott és online vendéglátó- és szállodaipari szaklapok elemzése
: Biczó Eszter Nóra
: Biczó Eszter Nóra
X-akták avagy Burkolt reklám a nyomtatott sajtóban
: Domonkos Attila
: Domonkos Attila
A nyomtatott sajtó visszaszorulása az internetes sajtóval szemben
: Séllei Frigyes
: Séllei Frigyes
„Mi kell a nőnek?" Reklámkampány tanulmányterv : A Felina Hungária Kft. marketing tevékenységének elemzése, kommunikációs kampányának aktualizálása
: Sarbó Katalin
: Sarbó Katalin
GE Hungary Kft napi ciklikus leltározási folyamatainak elemzése és auditálása
: Csoma Bianka
: Csoma Bianka
A dohányzási szokások vizsgálata és szerepe a minden napi életben
: Harangozó Vivien Gabriella
: Harangozó Vivien Gabriella
Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell
: Farkas Laura
: Farkas Laura
Egy biztosító társaság pénzügyi területének új kihívásai és az azokra adott válasz – az agilis módszertan
: Vígh Ms. Fanni Gabriella
: Vígh Ms. Fanni Gabriella
Az Antall-kormány és a nyomtatott sajtó 1990-1992
: Divinyi Dóra
: Divinyi Dóra
A nyomtatott és az online sajtó viszonya az agrárszektorban
: Márkus Adrienn
: Márkus Adrienn
A nyomtatott sajtó helyzete Olaszországban - egy halhatatlan médium sorsa
: Part Viktória
: Part Viktória
E-kereskedelem a kiscsomagos küldemények piacán szállítmányozói oldalról
: Siska Fanni
: Siska Fanni
Shopper & Customer marketing eszközök vizsgálata napjainkban a napi fogyasztási cikkek szektorban
: Halácsy Márton
: Halácsy Márton
A Magyar Képesítési Keretrendszer deskriptorainak alkalmazási lehetőségei a szaktanárok napi gyakorlatában
: Palencsárné Kasza Marianna
: Palencsárné Kasza Marianna
A nonprofit szervezet működése egyszerű, nem kell ahhoz könyvelő
: Herczeg Milán
: Herczeg Milán
Forma Eyewear 3D nyomtatott szemüvegkeret bevezetése az optikai piacra
: Bokor Ádám
: Bokor Ádám
Hasonló tételek
-
A koronavírus befolyása a napi- és hetilapok eladására, hatása a tartalomfogyasztókra
: Kollát Jennifer -
Kell-e etikát tanítani?
: Tomka János -
Commission decision on working time, A Budapest Bank heti jelentése
: Varga Adrienn -
Női hetilapok piacának elemzése, különös tekintettel a Meglepetés magazinra
: Hajdú Rita
Megjelent: (2007) -
Válasz a felgyorsult életre slow turizmus, avagy a lassú utazás csodája /
: Fügedi Fanni