A multinacionális vállalatok helyzete Magyarországon a stratégiai együttműködések tükrében
Saved in:
Main Author: | Lunacsek Márton |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2014
|
Kulcsszavak: | Multinacionális vállalatok Stratégiai szövetség Együttműködés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42804 |
Similar Items
Regionális együttműködések bemutatása, elemzése CEFTA, Visegrádi 4 (V4)
: Rózsa Márton Gergely
: Rózsa Márton Gergely
Influencer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban.
: Totth Gedeon
Published: (2006)
: Totth Gedeon
Published: (2006)
Visegrádi Négyek konfliktusok és együttműködések?
: Oláh Fruzsina
: Oláh Fruzsina
A japán vállalatok helyzete Magyarországon
: Csóti Vivien
: Csóti Vivien
Ipari szimbiózis jellegű együttműködések tervezése, kialakítása
: Balogh Péter
: Balogh Péter
Nemzetközi együttműködések és jó gyakorlatok a vidékturizmusban
: Prelogh Bianka
: Prelogh Bianka
Gyógyszeripari együttműködések - a Pfizer-BioNTech kollaboráció
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
A fenntartható fogyasztást promótáló vállalatok helyzete Magyarországon
: Szabó Marcell
: Szabó Marcell
Interregionális ifjúsági együttműködések bemutatása a Trivium programon keresztül
: Cserey Dóra
: Cserey Dóra
A magyar multinacionális vállalatok nemzetköziesedése
: Abamu Ilona
: Abamu Ilona
A multinacionális vállalatok civil vállalásai
: Dudás Katalin Nóra
: Dudás Katalin Nóra
Építőipari vállalatok finanszírozási és beruházási stratégiái
: Szász-Tikosi Zalán
: Szász-Tikosi Zalán
Multinacionális ruházati vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Keszler Krisztina
: Keszler Krisztina
A multinacionális vállalatok és továbbgyűrűző hatásaik Vietnámban - a vállalati társadalmi felelősségvállalás tükrében
: Nguyen Quang Hung
: Nguyen Quang Hung
A szubregionális együttműködések jelene és jövője az EU-ban
: Deák Gergő
: Deák Gergő
A szervezői, szolgáltatói és megrendelői együttműködések az esküvők során
: Adorján László
: Adorján László
Magyar regionális politika és intézményrendszer a határmenti együttműködések menedzselésében
: Máté Anita
: Máté Anita
Kiskereskedelmi együttműködések - az Első Magyar Bútorüzlet Hálózat marketing tevékenysége
: Hudák Dóra
: Hudák Dóra
Határon túli együttműködések - Testvérvárosok, Kőbánya és Jaroslaw testvérvárosi kapcsolata
: Vámosi Domonkos
: Vámosi Domonkos
Közösségi média hirdetések és influencer együttműködések a szállodaiparban Az Accent Hotels bemutatásán keresztül
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
Egyetemi – vállalati együttműködések elemzése a BorsodChem Zrt. példáján keresztül
: Szabó Johanna
: Szabó Johanna
A kompetenciák szerepe a Magyarországon található multinacionális vállalatok toborzási és kiválasztási eljárásában
: Nagy Annamária
: Nagy Annamária
A multinacionális vállalatok szervezeti kultúrájának implementálása Magyarországon egy skandináv cég példáján keresztül
: Mida Alexandra
: Mida Alexandra
Konfliktuskezelés és kommunikáció a multinacionális vállalatok körében
: Geisz Réka Anita
: Geisz Réka Anita
Az outsourcing jelentősége a multinacionális vállalatok stratégiájában
: Kátai Tamás Lajos
: Kátai Tamás Lajos
A multinacionális vállalatok treasury ügyletei – a BHGE példáján
: Szekeres Zalán
: Szekeres Zalán
Kistérségi együttműködések az agráriumban és az élelmiszeriparban, helyi termékek piaci lehetőségei
: Bognár Bálint Sándor
: Bognár Bálint Sándor
A multinacionális vállalatok központosítása szolgáltató központokba költséghatékonyság szempontjából
: Vasicsek Irén
: Vasicsek Irén
A CSR tendenciái Magyarországon a hazánkban működő brit vállalatok tükrében
: Barta Emese
: Barta Emese
Vállalatok nemzetköziesedésének fontossága a multinacionális magyar vállalatok és startupok útja a nemzetközi sikerig
: Nyitrai Noémi
: Nyitrai Noémi
A multinacionális vállalatok és a KKV-k szervezeti kultúrájának összehasonlítása konkrét vállalatok elemzésével
: Legány Krisztina
: Legány Krisztina
A globális fenntarthatósági vállalások kihívásai a Magyarországi multinacionális vállalatok tükrében a Starbucks vállalat példáján keresztül bemutatva
: Gáspár Judit Lilla
: Gáspár Judit Lilla
A vállalati arculat kulturális kihívásai a multinacionális vállalatok gyakorlatában
: Tóth Relinda
: Tóth Relinda
A Shared Service Centerek szerepe a multinacionális vállalatok életében
: Király Rebeka
: Király Rebeka
Multinacionális vállalatok HRM folyamatainak átültetése külföldi leányvállalataikba a Colas cégcsoport példája
: Dovák Dorka
: Dovák Dorka
A multinacionális vállalatok nyújtotta karrierépítési lehetőségek, belső képzések jelentősége
: Nánási Tünde
: Nánási Tünde
Gazdasági környezet hatása a multinacionális vállalatok korrupció ellenes törekvéseire
: Gál Dávid
: Gál Dávid
Családi vállalkozások fejlesztési stratégiái a generációváltás tükrében
: Nagyváradi Krisztina Szandrin
: Nagyváradi Krisztina Szandrin
Similar Items
-
Regionális együttműködések bemutatása, elemzése CEFTA, Visegrádi 4 (V4)
: Rózsa Márton Gergely -
Influencer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia -
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia -
Marketing együttműködések az élelmiszergazdaságban.
: Totth Gedeon
Published: (2006) -
Visegrádi Négyek konfliktusok és együttműködések?
: Oláh Fruzsina