A fogyasztók már bekapcsolódtak avagy Kétoldalú, interaktív marketingkommunikáció az online felületeken
Elmentve itt :
Szerző: | Kazinczi Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Interaktív reklám Közösségi marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42981 |
Hasonló tételek
Cukorbetegek tájékoztatása online közösségi felületeken
: Váradi Eszter Zsófia
: Váradi Eszter Zsófia
Direkt és interaktív marketing
: Kónya Judit
: Kónya Judit
Interaktív tábla a szaknyelvi órákon
: Kétyi András
Megjelent: (2008)
: Kétyi András
Megjelent: (2008)
Interaktív tanulás a készségfejlesztő órán
: Jármai Erzsébet Mária
Megjelent: (2016)
: Jármai Erzsébet Mária
Megjelent: (2016)
A FürgeAgár elnevezésű fiktív vállalkozás bemutatása és marketingkommunikációs lehetőségei digitális felületeken
: Segunda-Manuel Manuela
: Segunda-Manuel Manuela
Kötelező női kvóta, avagy ez már túllép minden határon
: Bende Kata
: Bende Kata
Brandépítés social media felületeken keresztül a Lightning Shoes Kft. esetében
: Osztotics Eszter
: Osztotics Eszter
Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában
: Balázs Jázmin
: Balázs Jázmin
A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
Japán külkapcsolati rendszere és kétoldalú kapcsolata az Európai Unióval
: Németh Anna
: Németh Anna
Mars kontra Vénusz A társadalmi nemek és nemi sztereotípiák a médiában
: Szabó Anita
: Szabó Anita
Direktmarketing eszközök a kétoldalú kockázatérzet csökkentésében Bemutatás és elemzés a MONEYMAXX Bébi példáján keresztül
: Fodor Viktória
: Fodor Viktória
Tárgyaltál már pizsamában? avagy Az atipikus foglalkoztatás és az otthonról végezhető munka lehetőségei
: Margittay Diána
: Margittay Diána
A munkáltatói márkaépítés a bankszektorban. A hazai és külföldi bankok, mint márkák megjelenése az online felületeken.
: Egresits Anna
: Egresits Anna
A vállalati CRM rendszer kihasználtságának javítása interaktív e-learning bevezetésével
: Sinkó Andrea
: Sinkó Andrea
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
Marketing lehetőségek a Z generáció irányába az újonnan megjelenő közösségi média felületeken
: Csapó Dorka Kata
: Csapó Dorka Kata
Ballag már a vén diák... de hova tovább?
: Ács Vivien Elvira
: Ács Vivien Elvira
Vevőközpontúság a logisztikában - vevőkiszolgálási folyamatok vizsgálata a Mars Magyarországnál
: Somogyi András
: Somogyi András
Az olasz és magyar külpolitika néhány kérdése, különös tekintettel az egymás közötti, kétoldalú kapcsolatokra
: Rapavi Fruzsina
: Rapavi Fruzsina
A fogyasztók márkaélményének fokozásának lehetőségei a digitális marketingkommunikáció segítségével, különös tekintettel az online élelmiszervásárlásokra.
: Gyetvai Bence
: Gyetvai Bence
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
Szállodák, ahol maga a luxus már nem elég,- mit vár el egy makacs, önálló, avagy posztmodern vendég?
: Simon Mária Luca
: Simon Mária Luca
Az Európai Unió Keleti Partnerség programja, különös tekintettel az Európai Unió és Ukrajna közötti kétoldalú együttműködésre
: Molnár Erika
: Molnár Erika
A Liget Projekt már megvalósult intézményeinek kulturális turisztikai szerepe és lehetőségei
: Szabó Réka Viktória
: Szabó Réka Viktória
Az Alanor marketingkommunikációs tevékenysége és megoldások a fogyasztók megtartására, ösztönzésére
: Dorogi Luca
: Dorogi Luca
Az EU és Kína közötti kétoldalú kereskedelmi adatok és a politikai környezet elemzése 2013 és 2023 között
: Fan Xiaoye
: Fan Xiaoye
Az EKÁER rendszer bevezetésének és működésének bemutatása a MARS Magyarország Értékesítő Bt.-n keresztül
: Molnár Alexandra Éva
: Molnár Alexandra Éva
A Koreai Köztársaság és az Amerikai Egyesült Államok kétoldalú kapcsolatrendszere, valamint annak hatása a régió és a világ gazdaságára
: Somogyi Izabella
: Somogyi Izabella
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Hogyan lehet szörfözni egy már fragmentált piacon? A Surf márkabevezetési stratégiája és kihívó szerepe
: Gellért Barbara
: Gellért Barbara
Online marketingkommunikációs alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Lengyel Zsombor
: Lengyel Zsombor
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Jakubek Dániel
: Jakubek Dániel
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: Kralj Alex
: Kralj Alex
Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában
: György Ivett
: György Ivett
A marketing evolúciója a fogyasztók szempontjából - avagy a cipőbolttól az érzékszervi marketingig
: Fehér Barbara
Megjelent: (2008)
: Fehér Barbara
Megjelent: (2008)
„Hajnalig hallgatták a kiabálást, ők azóta már elköltöztek.” A bulinegyed mint lakóhely megítélése az Y generáció körében
: Kormos Zsuzsanna
: Kormos Zsuzsanna
A Mars Magyarország Kisállateledel Gyártó Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Tapodi Anikó
: Tapodi Anikó
Tejet a tehéntől avagy A biotej perspektívái a hazai fogyasztók körében
: Burián Dóra
: Burián Dóra
A fogyasztók jogi védelme az online világban-Adataink védelme és kiberbiztonság
: Sótér Vivien Ivett
: Sótér Vivien Ivett
Hasonló tételek
-
Cukorbetegek tájékoztatása online közösségi felületeken
: Váradi Eszter Zsófia -
Direkt és interaktív marketing
: Kónya Judit -
Interaktív tábla a szaknyelvi órákon
: Kétyi András
Megjelent: (2008) -
Interaktív tanulás a készségfejlesztő órán
: Jármai Erzsébet Mária
Megjelent: (2016) -
A FürgeAgár elnevezésű fiktív vállalkozás bemutatása és marketingkommunikációs lehetőségei digitális felületeken
: Segunda-Manuel Manuela