Az animáció, mint a differenciáláshoz szükséges marketingeszköz bemutatása a zalakarosi Hotel Karos Spa példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Rofrics Eszter |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2012
|
Kulcsszavak: | Szállodamarketing Turisztikai animáció Marketingeszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43020 |
Similar Items
Animáció, vagy szociokulturális animáció
: Tóth Borbála
: Tóth Borbála
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya
: Vaskor Anna Orsolya
Az animáció szerepe a szállodaiparban a Floresta Hotel példáján keresztül
: Gálffy Boglárka
: Gálffy Boglárka
A túlzott sófogyasztás káros hatásai
: Elek Zsófia
: Elek Zsófia
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila
: Flamich Attila
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid
: Szigeti Kristóf Dávid
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
A Zalakarosi Borfesztivál hatásai a város turizmusára
: Gál Viktória
: Gál Viktória
Szállodai animáció szerepének elemzése két ciprusi szálloda példáján keresztül
: Gyarmati Bernadett Kinga
: Gyarmati Bernadett Kinga
A turisztikai animáció sajátosságai. A gyermek animáció bemutatása egy hazai szálloda és egy hazai kemping példáján keresztül
: László Dominik
: László Dominik
A zalakarosi Gránit Gyógyfürdő és vendégeinek környezettudatossági vizsgálata
: Noll Ákos
: Noll Ákos
A közösségi média káros hatásai a fiatalkorú felnőttekre
: Marschalek Ákos
: Marschalek Ákos
Az animáció szerepe a Hotel Viverde Las Tirajanasban.
: Molnár Gergely
: Molnár Gergely
A szállodai animáció bemutatása a Floresta Hotel segítségével
: Géczi Gabriella
: Géczi Gabriella
Animációs szolgáltatások biztosítása a Danubius Hotels Group-nál
: Lakatos Kinga
: Lakatos Kinga
Adventor Hotel Kft. szállodák üzemeltetésének bemutatása a Fagus Hotel Conference & Spa példáján keresztül
: Darabos Dorottya
: Darabos Dorottya
A turisztikai animáció attitűd vizsgálata
: Kasza Zsolt
Published: (2013)
: Kasza Zsolt
Published: (2013)
A ZALAKAROSI GRÁNIT GYÓGYFÜRDŐ ZRT. VAGYONI, PÉNZÜGYI ÉS JÖVEDELMI HELYZETÉNEK ELEMZÉSE
: Németh Bálint
: Németh Bálint
Legendás történelmi hotelek az USA-ban. A mese mint marketingeszköz
: Gizella Aletta Dóra
: Gizella Aletta Dóra
Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -
: Morvai Szabina
: Morvai Szabina
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton
: Horváth Gergő Márton
Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében
: Gyovai Ádám
: Gyovai Ádám
Digitális marketing stratégia alkalmazása a gyakorlatban Az Accent Hotels @ Ambient Hotel and AromaSPA példáján keresztül
: Veres Katalin
: Veres Katalin
Az animáció hozzáadott értéke a szállodai vendégelégedettséghez a Camping Tamarit Beach Resort példáján keresztül
: Köles Réka
: Köles Réka
A Zalakarosi Családi-, Élmény- és Gyógyfürdő Zrt. Vagyoni, Pénzügyi és Jövedelmi Helyzetének Elemzése
: Németh Balázs
: Németh Balázs
Családbarát szállodák bemutatása a Kolping Hotel Spa**** & Family Resorton keresztül
: Szirtes Ágnes
: Szirtes Ágnes
A Hasomer Hacair animációs szerepe szülő szemmel
: Budai Enikő Erzsébet
: Budai Enikő Erzsébet
A Kozmo Hotel Suites & Spa beszerzésének aspektusai
: Fidler Fanni
: Fidler Fanni
Reputációmenedzsment és a negatív szájreklám vizsgálata a budapesti Kozmo Hotel Suites & Spa luxusszálloda példáján keresztül
: Török Mária Gabriella
: Török Mária Gabriella
A globális felmelegedés káros hatásai elleni küzdelem és a fenntarthatóság Marokkóban a 21. században
: Szalay Dóra Anna
: Szalay Dóra Anna
Az egerszalóki Saliris Resort Spa & Conference Hotel és a MenDan Magic Spa & Wellness Hotel vendégkörének, mutatóinak összehasonlítása
: Németh Fruzsina
: Németh Fruzsina
A szállodai animáció helyzete a vízparti üdülőszállodákban Magyarországon
: Kocsis Patrícia Lilla
: Kocsis Patrícia Lilla
A Kozmo Hotel Suites & Spa rendezvény- portfóliójának fejlesztése
: Bán Bernadett
: Bán Bernadett
A Schillerkopf Alpinresort Hotel Aprés-Ski rendezvényének újraélesztéséhez szükséges elemzések
: Szücs András Ferenc
: Szücs András Ferenc
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Szállodai animációs szolgáltatások a Balaton régió és Rodosz összehasonlításában
: Lakó Dorina
: Lakó Dorina
A gyermek animáció szerepe a kiállítói és múzeumi terekben
: Boros Alexa
: Boros Alexa
Gran Hotel Atlantis Bahía Real- the heart of Spa tourism in Fuerteventura
: Asztalos Peggi
: Asztalos Peggi
Similar Items
-
Animáció, vagy szociokulturális animáció
: Tóth Borbála -
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya -
Az animáció szerepe a szállodaiparban a Floresta Hotel példáján keresztül
: Gálffy Boglárka -
A túlzott sófogyasztás káros hatásai
: Elek Zsófia -
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf