A szurkolói élményfokozás hatása a lojalitásra az FTC példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boros Gréta
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
fogyasztói elégedettség mérése
labdarúgás
sportmarketing
Vásárlói élmény
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43027

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43027
005 20230317135321.0
008 230317suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Boros Gréta 
245 1 2 |a A szurkolói élményfokozás hatása a lojalitásra az FTC példáján keresztül  |c Boros Gréta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a szurkolói élményfokozás és a lojalitás kapcsolatát vizsgáltam a Ferencvárosi Torna Club példáján keresztül. Köszönhetően annak, hogy 2022 nyarán felvételt nyertem a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive Hungary Kft. csapatába, az elmúlt hónapokban már napi szinten betekintést nyerhetek a szervezet mindennapi munkájába az FTC hazai mérkőzéseinek előkészítéséért felelős csapat gyakornokaként. Témaválasztásomat elősegítette, hogy napi munkám része a szurkolói igények minél magasabb szintű kielégítése, így még aktuálisabbá vált számomra a szurkolói élmény fokozásának vizsgálata. Ebből fakadóan döntöttem úgy, hogy szakdolgozatomban a szurkolói élményfokozás hatását szeretném vizsgálni a lojalitásra a Ferencvárosi Torna Club példáján keresztül. A kutatásomban felmértem a szurkolók elégedettségét a Groupama Aréna szolgáltatásaival és mérkőzésnapi programjaival kapcsolatban, mely alapját a szekunder kutatás mellett egy több mint 400 fő által kitöltött kérdőív adta. Összességében az elmúlt hónapok személyes tapasztalatai és a kérdőívet kitöltők válaszai és a kutatásom alapján úgy gondolom, hogy a meccsnapi kiegészítő programok és tematikus napok jelentős mértékben erősítik a szurkolók bevonódását és elmondható, hogy a megkérdezett kilátogatók elégedettek a Sportfive és az FTC nyújtotta szolgáltatásokkal. Természetesen, mint minden esetben, itt is van szükség előrelépésre, fejlődésre, egyes elemek elhagyására, azonban a megkezdett munka jó irányba halad. Azt gondolom, hogy ahogyan a Ferencváros is elindult az európai élmezőnyhöz közelítő úton, úgy a Sportfive szolgáltatásai is méltóképpen követik ezt a sportszakmai irányt. 
695 |a 7P modell 
695 |a fogyasztói elégedettség mérése 
695 |a labdarúgás 
695 |a sportmarketing 
695 |a Vásárlói élmény 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43027/1/Szakdolgozat-Boros-Gr%C3%A9ta.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43027/2/Boros%20Gr%C3%A9ta%20Szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43027/3/Boros%20Gr%C3%A9ta%20al%C3%A1%C3%ADrt%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés