Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében
Saved in:
Main Author: | Badics Andrea |
---|---|
Other Authors: | Kovács Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | dm drogéria fmcg kereskedelmi márka Müller Rossmann saját márka vásárlási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43028 |
Similar Items
A drogérialáncok kereskedelmi márkáinak megítélése Magyarországon
: Uhrin Ágnes
: Uhrin Ágnes
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
Az FMCG termékek vásárlási szokásai és a drónnal történő kiszállításuk Veszélyek és lehetőségek
: Wéber Edina
: Wéber Edina
Használtruha vásárlási szokásainak vizsgálata
: Köllő Renáta
: Köllő Renáta
FMCG termékek online kereskedelme Magyarországon
: Huszka Szimóna Sára
: Huszka Szimóna Sára
Kereskedelmi márkák piaci helyzetének áttekintése, a drogériák saját márkás kozmetikumainak fogyasztói megítélése, a termékekhez kapcsolódó vásárlási szokások feltárása
: Dechant Ramóna
Published: (2013)
: Dechant Ramóna
Published: (2013)
A Tesco és a Spar élelmiszer kereskedelmi márkáinak elemzése az egészséges életmód tükrében
: Virga Noémi Viktória
: Virga Noémi Viktória
Magyarországi drogériák hűségprogramjainak előnyei és hátrányai
: Jó Nikolett
: Jó Nikolett
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak elemzése
: Aigner Ingrid Margit
: Aigner Ingrid Margit
Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése
: Mészáros Martin
: Mészáros Martin
Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában
: Kaspár Norbert
: Kaspár Norbert
Étrend-kiegészítők vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Táskai Irén Otília
: Táskai Irén Otília
A pálinka fogyasztási és vásárlási szokásainak kvalitatív vizsgálata
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
A drogériák online platformon történő kereskedelmének vizsgálata vevő kiszolgálási elemek alapján
: Trepák Fanni
: Trepák Fanni
Keleti szőnyegek vásárlási szokásainak a vizsgálat
: Akram Soreia
: Akram Soreia
A bioélelmiszerek értékesítési sajátosságai és a vásárlási szokásainak vizsgálata
: Wimmer Szilvia
: Wimmer Szilvia
A magyar lakosság üdítőital vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Balczer Gréta
: Balczer Gréta
A drogériák sajátmárkás termékkeresletének hatása az üzlet népszerűségére - Higiéné termékcsoportra specializálva
: Huszár Lili
: Huszár Lili
Durex termékek vásárlási szokásai és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Kemény Bianka
: Kemény Bianka
A babapelenkák online értékesítésének hatásai a versenyhelyzetre az FMCG-termékek piacán
: Terdik-Maties Cristina
: Terdik-Maties Cristina
Fogyasztói magatartás az Y generáció vásárlási szokásainak bemutatásával
: Szabó Réka Krisztina
: Szabó Réka Krisztina
A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán
: Szántó Franciska
: Szántó Franciska
Az egészséges táplálkozás sajátosságai, fókuszban az Update termékek vásárlói szokásainak vizsgálata
: Gáll Csilla
: Gáll Csilla
A gyorsan forgó fogyasztási cikkek vásárlási szokásainak vizsgálata az e-kereskedelemben
: Haga Gréta
: Haga Gréta
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak bemutatása egy primer kutatás alapján
: Mecsei Priszcilla
: Mecsei Priszcilla
A magyar cukrászipari termékek fogyasztói szokásainak vizsgálata - fókuszban az újhullámos cukrászdák térhódításával
: Molnár Noémi
: Molnár Noémi
A covid pandémia hatásai a magyar lakosság megtakarítási szokásainak tekintetében
: Pekk-Juhász Dóra
: Pekk-Juhász Dóra
A helyi termékek létjogosultságának vizsgálata a kereskedelmi és vendéglátóipari szakképzésben
: Szűcs Andrea
: Szűcs Andrea
A Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásainak, preferenciáinak és vásárlási döntéshozatalának vizsgálata
: Herczeg Péter
: Herczeg Péter
Családok élelmiszer fogyasztási és vásárlási szokásainak változása az elmúlt években
: Bálint Beáta
Published: (2013)
: Bálint Beáta
Published: (2013)
Magyarországi FMCG - vállalatok marketingtevékenységének vizsgálata
: Hetzmann Edit
: Hetzmann Edit
Vény nélkül kapható patikai termékek vásárlási szokásai Magyarországon
: Farkas Benedek
: Farkas Benedek
A Törley pezsgő fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 23-29 éves fiatalok körében
: Garajszki Ágnes
: Garajszki Ágnes
A Uniq marketingstratégiájának elemzése az Y generáció online vásárlási szokásainak tükrében
: Petrik Alexandra
: Petrik Alexandra
Környezetvédelmi törekvések a kereskedelmi diszkontok tekintetében
: Stefanits Lilla Zsófia
: Stefanits Lilla Zsófia
A pelenka, mint kereskedelmi termék vásárlási szokásinak vizsgálata
: Rácz Erika
: Rácz Erika
Az online vásárlási szokásokat befolyásoló tényezők az X és Y generáció tekintetében
: Szabó Tünde Anita
: Szabó Tünde Anita
Fogyasztói szokások, illetve tudatosság vizsgálata a hagyományos és a fenntartható női higiéniai termékek tekintetében
: Rácz Petra
: Rácz Petra
Hitelezési kockázat a kereskedelmi bankok működésének tekintetében
: Varga Bálint
: Varga Bálint
Similar Items
-
A drogérialáncok kereskedelmi márkáinak megítélése Magyarországon
: Uhrin Ágnes -
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István -
Az FMCG termékek vásárlási szokásai és a drónnal történő kiszállításuk Veszélyek és lehetőségek
: Wéber Edina -
Használtruha vásárlási szokásainak vizsgálata
: Köllő Renáta -
FMCG termékek online kereskedelme Magyarországon
: Huszka Szimóna Sára