A Szekszárdi borvidék bemutatása a Bodri Pincészeten keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Ábel András |
---|---|
További közreműködők: | Seregi Andrásné |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | bor borászat étterem magyarországi borvidékek vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43031 |
Hasonló tételek
A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül
: Turcsán Pál
: Turcsán Pál
A Badacsonyi borvidék pincészeteinek marketingmix elemzése a Gilvesy Pincészeten keresztül szemléltetve
: Bokor Bence
: Bokor Bence
A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége
: Bóvári Kata
Megjelent: (2008)
: Bóvári Kata
Megjelent: (2008)
A Szekszárdi borvidék, a Prantner Pince marketingstratégiája
: Bakekolo Gilbert
: Bakekolo Gilbert
A Szekszárdi borvidék helyzetének bemutatása, fókuszban a Takler Borbirtokkal
: Huszák Mercédesz Bettina
: Huszák Mercédesz Bettina
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
A borok és gasztronómia bemutatása Gál Tibor Pincészetén keresztül
: Gulyás Zita
: Gulyás Zita
A Szekszárdi és a Tokaji borvidék ismertsége idehaza és külföldön
: Gödény Viktória
: Gödény Viktória
A Szekszárdi borvidék népszerűsítése a helyi fesztiválok és rendezvények által
: Török Bálint
: Török Bálint
A Szekszárdi borvidék, a főbb helyi borászátok marketing szempontú elemzése
: Bakonyi Viktória
: Bakonyi Viktória
Ételek és borok harmóniája a Sauska pincészeten keresztül
: Vajas Dorottya
: Vajas Dorottya
A széttagolt szekszárdi borvidék lehetőségei a közös marketing és a helyi rendezvények révén
: Erdősi Bence
: Erdősi Bence
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
Idegenforgalmi célú fejlesztések a Szekszárdi járásban
: Barta Bettina
: Barta Bettina
Generációváltás a Szekszárdi kistérség családi borászataiban
: Balázs Alexa
: Balázs Alexa
Az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása
: Kiss Dorina
: Kiss Dorina
A Móri Borvidék kulturális kastélyhasznosításának bemutatása két példán keresztül
: Zsömbörgi Bernadett Zsófia
: Zsömbörgi Bernadett Zsófia
A Szekszárdi Diákétkeztetési Kft. emberi erőforrás menedzsmentje és bérgazdálkodása
: Máté Balázs
: Máté Balázs
A Neszmélyi borvidék borainak bemutatása és szerepe a gasztronómiában, a borvidék népszerűsítési lehetőségei
: Maros Matild
: Maros Matild
A Tokaji borvidék bemutatása a Kardos borászaton és borain keresztül
: Tóth Áron
: Tóth Áron
Hagyományőrző fesztiválok szerepe a Bajai, Mohácsi és a Szekszárdi kistérségben
: Csemez Laura
: Csemez Laura
A Tokaji borvidék vendéglátásának bemutatása a Minaro Hotel – MGallery példáján keresztül
: Takó Soma
: Takó Soma
Az Iván-völgyi Kadarka túra megjelenése és szerepe a Szekszárdi borvidéken
: Acél Dorka
: Acél Dorka
A Neszmélyi borvidék és a Bősze Pincészet bemutatása
: Palotás Klaudia
: Palotás Klaudia
A Csongrádi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban
: Zsótér Barbara
: Zsótér Barbara
A Badacsonyi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban
: Hertelendy Mátyás
: Hertelendy Mátyás
A Villányi borvidék bemutatása és megjelenése a vendéglátásban
: Polányi Amanda Patrícia
: Polányi Amanda Patrícia
Kis borvidék, nagy kihívások - A marketing szerepe a somlói borvidék jövőjében
: Barta Janka
: Barta Janka
A Tolnai borvidék turizmusa
: Tillmann Ditta
: Tillmann Ditta
A Móri Borvidék marketingkommunikációja
: Légrádiné Molnár Mariann
: Légrádiné Molnár Mariann
A Villányi borvidék borturizmusa
: Győrfi Alexandra
: Győrfi Alexandra
A Villányi borvidék marketingtevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
A Pannonhalmi borvidék tradíció és innováció
: Klimas Marcel
: Klimas Marcel
A Tokaji Borvidék Kihívások és fejlesztések
: Kovács Fanni Bianka
: Kovács Fanni Bianka
A Tokaji borvidék speciális vendéglátása helyi vállalkozások példáján keresztül
: Harsányi Laura Katalin
: Harsányi Laura Katalin
A Móri borvidék bemutatása és szerepe a magyar gasztronómiában
: Farkas Attila Tamás
: Farkas Attila Tamás
Etyek-Budai borvidék borainak bemutatása és felhasználása a vendéglátásban
: Klicsu Viktória
: Klicsu Viktória
Az Etyek-Budai borvidék; a Haraszthy Pincészet marketingtevékenységének bemutatása
: Laska Edit
: Laska Edit
A Hajós-Bajai borvidék gasztronómiája
: Orbán Zsanett
: Orbán Zsanett
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
Hasonló tételek
-
A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül
: Turcsán Pál -
A Badacsonyi borvidék pincészeteinek marketingmix elemzése a Gilvesy Pincészeten keresztül szemléltetve
: Bokor Bence -
A szekszárdi borvidék pincészeteinek marketingkommunikációs tevékenysége
: Bóvári Kata
Megjelent: (2008) -
A Szekszárdi borvidék, a Prantner Pince marketingstratégiája
: Bakekolo Gilbert -
A Szekszárdi borvidék helyzetének bemutatása, fókuszban a Takler Borbirtokkal
: Huszák Mercédesz Bettina