Marketingkommunikáció hatékonysága a fodrásziparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Amin Nadin Anna
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fodrászipar
kereskedelem
marketing
marketingkommunikáció
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43037

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43037
005 20230317135340.0
008 230317suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Amin Nadin Anna 
245 1 0 |a Marketingkommunikáció hatékonysága a fodrásziparban  |c Amin Nadin Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A marketingkommunikáció jelentős elemet tölt be az üzleti életben, felépítésén és alkalmazásán múlhat egy vállalkozás sorsa. Alapvető feladat meghatározni a megfelelő kommunikációs eszközöket és azok használatának módját, hiszen ez a sikerhez vezető út egyik mérföldköve. Szakdolgozatom során szeretném bemutatni ezeket a lehetőségeket, majd a Dunakeszin elhelyezkedő Angelo Bello Beauty Salon kommunikációját elemzem a L’oréal Professionel Kérastase előírásait figyelembe véve. Több éve a szépségipar területén tevékenykedem, fodrásztanulóként igencsak felkeltette érdeklődésem a szépségszalon marketingtevékenysége. Prémium szolgáltatóként nem csak a képviselt márka, hanem a vendégek is elvárják az igényes és professzionális megjelenést mind offline mind online térben. Elengedhetetlen egy szolgáltató számára egy olyan légkör biztosítása, amely megfelelően tükrözi az általa képviselt értékeket. Ebben a szektorban kifejezetten összetett, hiszen nagy mértékű figyelem és kontroll kell egy jól felépített vállalkozás kommunikációjához. Nem elég a külső dolgokra figyelni, épp olyan fontos az alkalmazottak hozzáértése vagy a vendégek kezelésének módja. Nélkülözhetetlen törekedni a fogyasztók fejében egy pozitív kép kialakítására annak érdekében, hogy ne csak visszatérő vendégek legyenek, de ajánlásukkal tovább gyarapítsák a vendégek számát. 
695 |a fodrászipar 
695 |a kereskedelem 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a szolgáltatásmarketing 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43037/1/Ve%CC%81gleges%20Szakdolgozat%20Amin%20Nadin%20PDF.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43037/2/Dok2.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43037/3/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20Amin%20Nadin%20Anna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43037/4/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20BELS%C5%90%20%C3%BAj_Amin%20Nadin.pdf  |z Dokumentum-elérés