A franchise hatékonysága és marketing eszközei a Zing Burgeren keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Bognár Fanni |
|---|---|
| További közreműködők: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | franchise közösségi média marketing SWOT-elemzés vendéglátás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43041 |
Hasonló tételek
“FranchiseZing” - Introduction and practical implementation of the franchise system through the example of Hungarian Zing Burger & Co
: Valach Beáta
: Valach Beáta
A Zing Burger & Co. SWOT analízise
: Bozsák Patrik
: Bozsák Patrik
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia
: Nagy Cintia
A finanszírozás módjai és eszközei a franchise rendszerben
: Török Tibor, et al.
Megjelent: (2015)
: Török Tibor, et al.
Megjelent: (2015)
A franchise tevékenység bemutatása az OBI Hungary Franchise Center Kft.-én keresztül
: Bognár Erika
Megjelent: (2007)
: Bognár Erika
Megjelent: (2007)
A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága
: Győri Olga
: Győri Olga
A szemléltetés eszközei, hatékonysága az ételkészítési ismeretek tanítása során
: Sáfrányos Csaba
: Sáfrányos Csaba
A franchise rendszerek bemutatása a Pizza EATaliano példáján keresztül
: Bognár Ákos
: Bognár Ákos
Franchise in franchise
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A belső kommunikáció eszközei és azok hatékonysága, motivációs szerepe a Vodafone Magyarországnál
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
Egy franchise-hálózat bővítése a PalletBiz Franchising Zrt.-én keresztül
: Egri Anna
: Egri Anna
A közösségi média marketing hatékonysága a Tropicarium példáján keresztül
: Bendesch Maja Virág
: Bendesch Maja Virág
A forintosítás marketing eszközei
: Iharos Mónika
: Iharos Mónika
Franchise vizsgálata A Calzedonia példáján keresztül
: Nagy Bíborka
: Nagy Bíborka
A franchise rendszer bemutatása a BioTech USA Kft. franchise hálózatának működésén keresztül
: Pintér Attila
: Pintér Attila
Franchise rendszerek vizsgálata Stilianos babauszoda franchise hálózata
: Drexler-Szigethy Barbara
: Drexler-Szigethy Barbara
Az influencer marketing hatékonysága a divatiparban
: Jurászik Dávid
: Jurászik Dávid
Online marketing stratégiaalkotás a KiwiSun bioszolárium franchise hálózat példáján keresztül
: Princzinger Nikolett Enikő
: Princzinger Nikolett Enikő
FRANCHISE A SZÁLLODAIPARBAN
: Bőr Dávid
: Bőr Dávid
A franchise rendszer marketing tevékenység fejlesztési lehetőségei a Kiwisun szolárium példáján keresztül
: Terényi Viktória Zsófia
: Terényi Viktória Zsófia
A légiforgalom marketing és kommunikációs eszközei
: Balázs Renáta Klára
: Balázs Renáta Klára
Családi házak értékesítésének marketing eszközei
: Magyar Dávid Kristóf
: Magyar Dávid Kristóf
Egy művészeti filmfesztivál marketing eszközei
: Orova Csanád
: Orova Csanád
Festékértékesítés franchise rendszerben
: Asztalos Adrián
: Asztalos Adrián
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Családtámogatások hatékonysága
: Király Sára Daniella
: Király Sára Daniella
Personal branding és online marketing eszközei
: Fábi Krisztina
: Fábi Krisztina
A franchise rendszer - A balatonfenyvesi szupermarket szezonális, Spar franchise üzletté alakítása
: Hodován Judit Viktória
: Hodován Judit Viktória
A franchise rendszerek általános működése és a franchise rendszeren belüli ellentétek a Demmers Teahouse kereskedelmi tevékenységének bemutatásán keresztül
: Surányi Szilvia
: Surányi Szilvia
ATL marketing eszközök hatékonysága a Z generáció körében
: Takács Hajnalka Csenge
: Takács Hajnalka Csenge
Hazai húsipari KKV-k marketing eszközei
: Zöld Ádám Gyula
: Zöld Ádám Gyula
A Bagoly Bár COVID-19 utáni fellendítésének marketingkommunikációs eszközei és folyamatai
: Bognár Edina
: Bognár Edina
The marketing strategy in the case of the brand Pesti Pipi and overviewing of the franchise system
: Csörgő Dominik
: Csörgő Dominik
Mentorálási folyamat franchise vállalkozásban
: Varga Vivien
: Varga Vivien
A franchise rendszer szemléltetése a BioHair vállalaton keresztül
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
A sportágfejlesztés lehetőségei és eszközei a Magyar Labdarúgó Szövetség marketing tevékenységén keresztül
: Tóvaj Kristóf
: Tóvaj Kristóf
Hasonló tételek
-
“FranchiseZing” - Introduction and practical implementation of the franchise system through the example of Hungarian Zing Burger & Co
: Valach Beáta -
A Zing Burger & Co. SWOT analízise
: Bozsák Patrik -
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia -
A finanszírozás módjai és eszközei a franchise rendszerben
: Török Tibor, et al.
Megjelent: (2015) -
A franchise tevékenység bemutatása az OBI Hungary Franchise Center Kft.-én keresztül
: Bognár Erika
Megjelent: (2007)