EFFICIENCY OF ONLINE AND IN-STORE MARKETING TOOLS - An Analysis of a Marketing Strategy That Has Made the Biggest Toy Store Chain in Hungary Successful
Elmentve itt :
Szerző: | Balog Melani |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Zsolt |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | advertising activity business marketing communication tools corporate marketing strategies online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43056 |
Hasonló tételek
In-store marketing
: Csontos Boglárka Zsófia
: Csontos Boglárka Zsófia
In-store marketing a bejárattól a kasszáig minden, ami marketing eszköz a dm Kft. üzleteiben
: Mali Adrienn
: Mali Adrienn
In-store eszközök hatékonysága
: File Flóra
: File Flóra
Az iTrend Store érzelmi marketing stratégiája
: Kádár Márton
: Kádár Márton
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia
: Ébert Szilvia
Az in-store marketing bemutatása egy fast fashion vállalaton keresztül
: Hodován Kíra
: Hodován Kíra
How did inventory management and supply chain change in Hungarian Nike stores in recent years?
: Béres Benedek
: Béres Benedek
Efficiency of online advertising tools
: Nábelek Máté
: Nábelek Máté
Az in-store marketing megvalósulása a P.O.P. Hungary Zrt. gyakorlatában
: Szlicki Anna
: Szlicki Anna
A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán
: Szántó Franciska
: Szántó Franciska
Consumer behaviour of the Hungarian young adults in retail stores
: Gréczi Dániel
: Gréczi Dániel
Az öt érzék szerepe az in-store kommunikációban
: Koczka Zsófia
: Koczka Zsófia
Consumer Behaviour In Fast Fashion At Brick-And-Mortar Store
: Dang Mai Nguyen
: Dang Mai Nguyen
A WS Store Logistic Kft. pénzügyi tervezése
: Kijátz Evelin Zseni
: Kijátz Evelin Zseni
RFID technológia a Nike Factory Store-nál
: Török Szilvia
: Török Szilvia
In depth analysis on the relationship between customer satisfaction and mobile application UX design for market-leading grocery stores in Hungary
: Koók Merve Ayse
: Koók Merve Ayse
An analysis of integrated marketing communication in the advertisement of the biggest e-commerce companies in Kazakhstan.
: Kumarbekova Aknur
: Kumarbekova Aknur
COVID-19 impact on the business plan of Taobao online store
: Liang Tao
: Liang Tao
Investigating the importance of coffee in contemporary specialty food stores in Budapest
: Kendik Lili Petra
: Kendik Lili Petra
Marketing strategies for the restaurant chain "Cake"
: Hodobay Szavuskina Jelena
: Hodobay Szavuskina Jelena
A dark store-ok hatékony működése az elektronikus kereskedelemben
: Boros Ádám
: Boros Ádám
The comparison of the traditional and the online marketing tools' efficiency from the interior designer brands point of view
: Lackó Enikő Nikolett
: Lackó Enikő Nikolett
The overlap between the customers' opinion on the in-store background music and the audio branding of the companies
: Fekete-Szűcs Dániel
: Fekete-Szűcs Dániel
Demand Chain Efficiency at UPC Hungary Ltd. - The Integration of SOHO Segment Sales and Marketing
: Jakimov Nikolett
: Jakimov Nikolett
Successful Marketing Strategies of Small Hotels in the Northeastern Balaton Region
: Szabó Enikő Zsuzsanna
: Szabó Enikő Zsuzsanna
Efficiency in Road Transport Companies Applying Lean Tools and Strategy
: Jeszek Tifani Kata
: Jeszek Tifani Kata
"Made in the World" by Electrolux a versenystratégia és a Global Value Chain tükrében
: Árokszállási Rita
: Árokszállási Rita
Analysis of the Magenta clothing company’s marketing communication tools
: Bogádi Ágnes
: Bogádi Ágnes
A Prysmian Group SAP-ra épülő, készletgazdálkodást segítő online Store3G rendszere
: Suth Nóra
: Suth Nóra
The Fabric of Efficiency Zara’s Supply Chain Innovations
: Kelemen Erik
: Kelemen Erik
The efficiency of Guerilla Marketing in different age groups
: Szigethy Fanni
: Szigethy Fanni
Inventory management strategy of IKEA Industry Hungary for increasing efficiency
: Radics Anna
: Radics Anna
Hasonló tételek
-
In-store marketing
: Csontos Boglárka Zsófia -
In-store marketing a bejárattól a kasszáig minden, ami marketing eszköz a dm Kft. üzleteiben
: Mali Adrienn -
In-store eszközök hatékonysága
: File Flóra -
Az iTrend Store érzelmi marketing stratégiája
: Kádár Márton -
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia