Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. közösségi média marketingje és hatása a fogyasztói magatartásra
Elmentve itt :
Szerző: | Baji Regina |
---|---|
További közreműködők: | Asztalos Réka |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | e-turizmus fogyasztói magatartás IBUSZ Utazási Irodák Kft. közösségi média közösségi média marketing online fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43073 |
Hasonló tételek
IBUSZ Utazási Irodák Belföldi Osztályának működése
: Muka Lívia
: Muka Lívia
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. működése az online értékesítés növekedésének tükrében
: Herbert Martin
: Herbert Martin
A közösségi média hatása az utazási irodák tevékenységére
: Neumark Eszter Júlia
: Neumark Eszter Júlia
TERMÉKEK ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMATÁNAK A BEMUTATÁSA AZ IBUSZ UTAZÁSI IRODÁK KFT. BELFÖLDI OSZTÁLYÁN
: Bene Réka
: Bene Réka
A távol-keleti desztinációk termékelemzése az IBUSZ Utazási Irodák Kft. keretein belül
: Kupeczky Ramóna Réka
: Kupeczky Ramóna Réka
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Balogh Márta
: Balogh Márta
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. vagyoni-, pénzügyi-, és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Balogh Márta
: Balogh Márta
A közösségi média és az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Judák Dalma
: Judák Dalma
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
A közösségi média hatása a vendéglátóipari fogyasztói magatartásra és döntésre
: Korszakasz Diána
: Korszakasz Diána
Utazásszervezés és értékesítés az Ibusz Utazási Irodán keresztül
: Németh Nóra
: Németh Nóra
A Cinema City Magyarország közösségi média marketingje
: Repa Tamás
: Repa Tamás
A közösségi média magyar fogyasztókra gyakorolt hatása és az utazási irodák jelentősége a magyar fogyasztó külföldi utazási szokásaiban
: Glück Anna Katalin
: Glück Anna Katalin
A TikTok közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a Shein és a Temu esete!
: Hegyi Patrícia
: Hegyi Patrícia
Az utazási irodák marketingkommunikációja
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Az utazási irodák működése
: Jánosi Laura
: Jánosi Laura
Különböző generációk utazási döntéseinek hatása az utazási irodák jövőjére
: Futó Nikolett
: Futó Nikolett
Ayurvéda az utazási irodák kínálatában
: Goschler Bianka Éva
: Goschler Bianka Éva
Az utazási irodák speciális adózása
: Szandai Gréta Felícia
: Szandai Gréta Felícia
Az utazási irodák marketingkommunikációs tevékenysége
: Parragh Fruzsina Mariann
Megjelent: (2007)
: Parragh Fruzsina Mariann
Megjelent: (2007)
Az IBUSZ értékesítési stratégiái
: Mikola Lilla
: Mikola Lilla
Utazási irodák üzletágai, tevékenység elemzés
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
Utazási irodák üzletágai, tevékenység elemzés
: Katona Laura Anita
: Katona Laura Anita
Az életmódváltás marketingje a közösségi médiában
: Tóth Noémi
: Tóth Noémi
Az internet turizmusra gyakorolt hatása az utazási irodák szemszögéből
: Kollár Flóra
: Kollár Flóra
Online kiutaztató utazási irodák idegenforgalomra gyakorolt hatása Magyarországon
: Stignani Gréta
: Stignani Gréta
A social media hatása a luxusmárkákra és a fogyasztói magatartásra
: Drabant Sebestyén Sándor
: Drabant Sebestyén Sándor
Az utazó bloggerek hatása a budapesti utazási irodák tevékenységére
: Bangócs Veronika
: Bangócs Veronika
Hagyományos utazási irodák jelene és jövője
: Sipos Levente
: Sipos Levente
AZ ONLINE REPÜLŐJEGY - ÉRTÉKESÍTÉS HATÁSA AZ UTAZÁSI IRODÁK REPÜLŐJEGY FORGALMÁRA
: Bokros Marcell
: Bokros Marcell
Az utazási irodák repülőjegy értékesítési üzletágának jövője
: Metzker Dóra
: Metzker Dóra
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett
: Hantos Vivien Ivett
Hiperkonnektivitás hatása a fogyasztói magatartásra
: Sutus-Juhász László
: Sutus-Juhász László
Utazási irodák, és online platformok A turisztikai szektor átalakulása, és az utazási döntések háttértényezői
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
Induló vállalkozások social media marketingje, az önmarketing.
: Szabó Gergő Zsolt
: Szabó Gergő Zsolt
Hasonló tételek
-
IBUSZ Utazási Irodák Belföldi Osztályának működése
: Muka Lívia -
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. működése az online értékesítés növekedésének tükrében
: Herbert Martin -
A közösségi média hatása az utazási irodák tevékenységére
: Neumark Eszter Júlia -
TERMÉKEK ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMATÁNAK A BEMUTATÁSA AZ IBUSZ UTAZÁSI IRODÁK KFT. BELFÖLDI OSZTÁLYÁN
: Bene Réka -
A távol-keleti desztinációk termékelemzése az IBUSZ Utazási Irodák Kft. keretein belül
: Kupeczky Ramóna Réka