Közösségi irodák marketingkommunikációja Magyarországon 2022-ben.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Babos Lőrinc
További közreműködők: Dobó Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:coworking
coworking iroda
freelancer vállalkozók
marketingkommunikáció
rugalmas munkavégzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43083
Leíró adatok
Kivonat:Jelen dolgozat célja, hogy feltárja a közösségi irodák által alkalmazott marketingkommunikációs csatornák alkalmazási kereteit. Tanulmányomban kutattam a coworking irodák célcsoportját és lehetséges kommunikációs csatornáit és eszközeit, az irodák által nyújtott és ezzel párhuzamban a felhasználók által igényelt szolgáltatásokat. A kínált és keresett szolgáltatások nagyjából összhangban voltak a két oldalon. Arra a következtetésre jutottam, hogy a coworking irodák célcsoportja, a freelancer-egyéni vállalkozók legjobban digitális eszközökkel érhető el, lean-forward hirdetésekkel nagyobb bevonódást és vásárlási hajlandóságot érhetünk el nálunk; a kommunikáció központi eleme pedig a legtöbb irodánál a szakmai és sokszínű közösség. Sokan váltják ki a home office-t a coworking munkavégzéssel, de vannak, akik iroda hiányában vagy az ingázás elkerülése végett, illetőleg a szakmai közösség és networking lehetősége miatt választják a közösségi irodákat.