Éttermek megjelenése a social médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baráth Bianka Rubina
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:étterem
marketing
marketingkommunikáció
online marketing
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43087
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban az éttermek és a közösségi médiában való jelenlét kapcsolatát vizsgálom.A kutatási kérdéseim feltárásara kérdőíves kutatási módszert alkalmazok. Kutatásom célja az, hogy felmérjem, milyen mértékben tudják szélesíteni a potenciális vendégkört azok az éttermek, amelyek jelen vannak különféle social médiás platformokon, így megvizsgálva, hogy a közösségi oldalak jelenléte nagyobb versenyhelyzetbe helyezi- e az éttermeket a közösségi értékelések által, a vendégek étteremválasztásának tekintetében.Tehát a kutatási kérdésem a következő: Hogyan befolyásolja az emberek étterem választási szokásait a social média platformokon való jelenlét Az alkérdések, amelyek segítik a kutatást pedig a következők: Milyen szempontok szerint dönthet a vendég Mi az a kritikus pont, ami már döntőnek bizonyul egy étterem kiválasztása mellett, vagy ellen Milyen értékelés számít egyértelműen negatívnak Az éttermek konkrét megjelenését a közösségi médiában tartalomelemzés módszerrel tárom fel, ezzel választ kapva arra a kérdésre, hogy hogyan jelenhetnek meg az éttermek a közösségi média felületeken.