A Menton Jobs Kft. kommunikációjának bemutatása és annak fejlődési lehetőségei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Blikyan Róbert
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:2008-as válság
21. század
bormarketing
közvetítők
munkaerő-kölcsönzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43089

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43089
005 20230317135517.0
008 230317suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Blikyan Róbert 
245 1 2 |a A Menton Jobs Kft. kommunikációjának bemutatása és annak fejlődési lehetőségei  |c Blikyan Róbert  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Jelenlegi világunkban a piac túl telítettsége miatt, a marketing és az értékesítés legnagyobb szakemberei számára is hatalmas problémát okoz megtalálni a megfelelő stimuláló eszközöket, amellyel elérhetik, hogy a célközönség az ő terméküket vagy szolgáltatásukat válassza. Annak ellenére, hogy a legtöbb vállalat csak magánszemélyek vagy jogiszemélyek irányába kommunikál. Akkor mekkora kihívást jelenthet amikor mind a két piac közönségét meg kell győzni arról, hogy minket válasszon Felmerülhet önökben a kérdés milyen szolgáltatás vagy termékről lesz itt szó.A mi esetünkben egy szolgáltatásról lesz szó, amely munkaerő kölcsönzés és közvetítés. Jelenlegi világunkban ez a szolgáltatás nagyon fontos Magyarország életében mivel ez a szolgáltatás hatalmas szerepet játszik abban, hogy a magyar gazdaság ezekben a nehéz időkben továbbra is tudjon funkcionálni a nehézségek ellenére.Jelenleg a munkaerő kölcsönző és közvetítő cégek biztosítják a magyar gazdaság számára az „olcsóbb” munkaerőt, amellyel Magyarország továbbra is maradhat Európa olcsó munkaerő forrásának hazája és ezzel továbbra is biztosítva azt, hogy a multinacionális vállalatok fektessék vagyonukat a magyar gazdaságba azáltal, hogy gyárakat építenek Magyarország területére és evvel a tettükkel stimulálják a magyar gazdaságot.Azonban annak ellenére, hogy Magyarországon magas az igény a munkavállalókra minden szférában a munkaerő kölcsönző és közvetítő cégeknek hatalmas harcot kell vívnia annak érdekében, hogy a fent említett multinacionális vállalatok őket válasszák a munkaerő megszerzésére és azt követően, hogy őket választották ki erre feladatra kommunikációs csatát kell vívniuk ahhoz, hogy a munkavállalók az ő általuk kínált munkákra menjenek dolgozni. 
695 |a 2008-as válság 
695 |a 21. század 
695 |a bormarketing 
695 |a közvetítők 
695 |a munkaerő-kölcsönzés 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43089/1/SZAKDOLGOZAT_BLIKYAN%20RO%CC%81BERT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43089/2/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20BELS%C5%90_Blikyan_R%C3%B3bert_KA.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43089/3/BGE_Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20K%C3%9CLS%C5%90%20Blikyan%20R%C3%B3bert_LK.pdf  |z Dokumentum-elérés