Dunakeszi településmarketing eszközeinek elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Cselle Balázs
További közreműködők: Gajzágó Dr. Éva Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Dunakeszi
eseménymarketing
imázs
településmarketing
turisztika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43102
Leíró adatok
Kivonat:Dunakeszi lakosként fontosnak tartottam szakdolgozatom témaválasztásánál, hogy jobban megismerhessem és bemutathassam lakóhelyemet. Szakdolgozatomban Dunakeszi marketingstratégiáját, illetve az alkalmazott marketingeszközök használatának hatékonyságát kívánom bemutatni. A témát fontosnak tartom, mivel az emberek bevonzása pontosan ugyanolyan fontos lehet egy városnak, mint egy nagy világmárkának a vevőszám növelése. A téma nem kizárólag a városvezetés szempontjából fontos, hiszen minden ember olyan lakókörnyezetet szeretne magának, ahol jó lakóközösség alakult ki, valamint megfelelő ellátottsággal rendelkezik és az igények könnyedén kielégíthetők. Az elmúlt években rengeteg ember költözik Budapestről az agglomerációba, hogy békésebb és nyugodtabb életet élhessenek családjukkal a főváros zajaitól távol még akkor is, ha a munkájuk miatt ingázni kényszerülnek. Ezek a vándorlási folyamatokat pedig versenyhelyzetbe hozza az agglomerációs településeket a leendő lakosság bevonzásáért. Ehhez azonban megfelelő közlekedésre, infrastruktúrára, jó programokra és egyéb jóléti fejlesztésekre van szükség. A tökéletes fejlesztési tervek nem elegendőek, azokat jól is kell kommunikálni, különben anélkül nem valósulhatnak meg különböző beruházások és fejlesztések, hogy az emberek város iránti bizalma, kötődése növekedjen. Összességében elmondható, hogy a lakók pozitívan gondolnak Dunakeszire, de persze kommunikáció terén és a bizalomépítésben mindig van hova fejlődni. Reményeim szerint szakdolgozatommal hozzájárultam ahhoz, hogy Dunakeszi még jobb és élhetőbb településsé váljon.