Virtual goods selling in online video games
Saved in:
Main Author: | Colabruni Francesco |
---|---|
Other Authors: | Kegye Krisztina |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | buying habits consumer behaviour counter strike Esports League of Legends video games virtual goods World of Warcraft |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43114 |
Similar Items
The effect on the popularity and marketing of video game adaptations and their video game counterparts on each other.
: Soponyai Dávid Levente
: Soponyai Dávid Levente
Product Placement and Brand Building in Video Games
: Rigó Ferenc
: Rigó Ferenc
The Influences of Covid-19 on Video Games Consumption and Behaviours
: Tran Nguyen-Tung Anh
: Tran Nguyen-Tung Anh
Virtual Economies Factors Influencing In-Game Purchases and Players Commitment in Genshin Impact
: Nguyen Thi Xuan Hong
: Nguyen Thi Xuan Hong
The challenges of video game hardware industry supply chain between 2020-2023
: Lukács-Fügedy Tamás
: Lukács-Fügedy Tamás
A mixed-method investigation of customers' motivation to purchase virtual items the case of microtransactions in multiplayer video games
: Mikes Melinda
: Mikes Melinda
Selling techniques and new methods
: Tóth Etre
: Tóth Etre
Embracing the virtual a comprehensive strategic foresight analysis of virtual reality's impact on tourism marketing
: Shi Junfeng, et al.
Published: (2023)
: Shi Junfeng, et al.
Published: (2023)
Business models and economy of online games
: Petes Bálint
: Petes Bálint
Az online hirdetések fontossága, kiemelten az online videós hirdetésekre
: Pencz Dóra
: Pencz Dóra
The social impact of virtual identities on generation Z
: Gigor Áron
: Gigor Áron
Selling South Korea ; Portré Eleni Tsakopoulos Kounalakis, az Egyesült Államok budapesti nagykövete (társadalomtudományi és gazdasági szakszöveg fordítása)
: Kondor Tünde
: Kondor Tünde
Games for the Planet Analysis of environmental games
: Živanović Aleksandra, et al.
Published: (2022)
: Živanović Aleksandra, et al.
Published: (2022)
Distance selling kialakulása és ÁFA bevallási kötelezettségük Európában
: Retter László
: Retter László
Distance selling kialakulása és ÁFA bevallási kötelezettségük Európában
: Retter László
: Retter László
Transferring goods by delivery companies in Hungary
: Antal Nóra
: Antal Nóra
The role of digitalization in commerce, specifically focusing on augmented and virtual reality
: Schleier Mark
: Schleier Mark
Analysis of “virtual FDI” and countermeasures-with special reference to the case of China
: Tan Xiaofan
: Tan Xiaofan
Sustainability and Good Governance The realisation of Sustainable Development Goals in the Republic of South Africa /
: Körtvési Dorina
: Körtvési Dorina
Exporting and importing goods to and from an overseas country
: Rózsa hallgató Soma
: Rózsa hallgató Soma
Game On - Videojáték és Marketing
: Vogl Máté János
: Vogl Máté János
Blind bidding and its effects on the sell-out of cholesterol lowering medications in a specific pharmacy
: Varga Dávid
: Varga Dávid
Virtual tourism as a model of alternative tourism, A case study of Syria.
: Arbash Marah
: Arbash Marah
Virtual Tourism as a Model of Alternative Tourism, a Case Study of Syria
: Arbash Marah
: Arbash Marah
Analysis of Henkel’s inventory management processes of finished goods
: Hodossy Petra
: Hodossy Petra
Game of Thrones induced film tourism
: Bencze Beatrix
: Bencze Beatrix
The Effect of 'The Hunger Games' series on tourism
: Sári Boglárka
: Sári Boglárka
Technological Innovations in the history of the Olympic Games
: Szabó Kristóf Zoltán
: Szabó Kristóf Zoltán
A Master Good Kft. marketing tevékenységének vizsgálata
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
The Impact of TikTok on Business to Consumer Communication and its Long-Term Effects on Online Video Consumption
: Baranyi Kristóf
: Baranyi Kristóf
A videó önéletrajz jelentősége a ma munkaerőpiacán
: Dobó Réka Ágnes
: Dobó Réka Ágnes
Digitális marketing trendek változása (Rövid videós tartalmak)
: Veres Nikoletta
: Veres Nikoletta
Felhőszolgáltatások és a Cloud Gaming
: Szelei Zoltán Richárd
: Szelei Zoltán Richárd
"Good to great" Ügyfélszolgálati rendszer kiépítése a DGF-nél
: Kurbel Andrea
: Kurbel Andrea
„Look good, pay less...” - A Primark árpolitikájának elemzése
: Szűcs Noémi
: Szűcs Noémi
Mobil eszközök bevonása IT szolgáltatásokba a GOOD program keretében
: Vackán Ambrus
: Vackán Ambrus
A Green Kft. beolvadásának folyamata a Good Kft.-be
: Dömtör Éva Ildikó
: Dömtör Éva Ildikó
Customer Journey of Samsung electronic luxury goods in the omnichannel marketing world.
: Markó Levente
: Markó Levente
Videós marketing a közösségi média platformokon Hogyan legyen sikeres egy cég Social-Media kampánya?
: Szécsi Kristóf
: Szécsi Kristóf
Development of the gaming industry and its economic effects worldwide
: Fabó Ákos
: Fabó Ákos
Similar Items
-
The effect on the popularity and marketing of video game adaptations and their video game counterparts on each other.
: Soponyai Dávid Levente -
Product Placement and Brand Building in Video Games
: Rigó Ferenc -
The Influences of Covid-19 on Video Games Consumption and Behaviours
: Tran Nguyen-Tung Anh -
Virtual Economies Factors Influencing In-Game Purchases and Players Commitment in Genshin Impact
: Nguyen Thi Xuan Hong -
The challenges of video game hardware industry supply chain between 2020-2023
: Lukács-Fügedy Tamás