Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csernavölgyi Márton István
További közreműködők: Dobó Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autóipar
autókereskedelem
belső kommunikáció fejlesztése
kommunikáció
vállalati kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43125

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43125
005 20230317163420.0
008 230317suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csernavölgyi Márton István 
245 1 0 |a Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál  |c Csernavölgyi Márton István  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Egy konkrét iparág szerkezetén, folyamatain, annak fejlődésén keresztül szeretném megvizsgálni a kommunikáció változását, lehetőségeit. Legközelebb az autóipar áll hozzám, ezért ebben a körben vizsgálódtam. Két Magyarországon működő céget állt módomban közelebbről megismerni, ill. ők járultak hozzá, hogy anonim válaszadási módon kérdezhessek a kommunikációs folyamataikról. Az egyik cég (bázis cég) kapcsán öt kérdőívet készítettem, a másik cég esetében (konkurens cég) csak két felmérést végezhettem, -bár ez esetben is öt felmérést szerettem volna készíteni, hogy egyenlő méretű adatbázisból vonhassak le következtetést-, ennyire kaptam lehetőséget.Mivel olyan cégekről van szó, melyek speciális helyzetben vannak, sokat gondolkodtam azon, hogy milyen szempontból lehet érdemes megvizsgálni a működési folyamataikat. Végül arra jutottam, hogy megpróbálom a cégek kommunikációs folyamatait értelmezni, vizsgálni, kiegészítve a szalonok megjelenésével, ugyanis szerintem az is egyfajta kommunikáció az ügyfelek felé. Sokat gondolkodtam, hogy milyen módszerrel és kutatási kérdésekkel lehetne a leginkább felmérni ezt a témát, és végül 3 fő kérdés fogalmazódott meg bennem: 1.:Vannak e regionális különbségek az általam vizsgált szalonok belső kommunikációs és működési folyamataiban 2.:Rendelkeznek-e az általam vizsgált cégek döntést elősegítő scriptekkel, ügyfélkezelés, értékesítés, illetve panaszkezelés terén, amennyiben igen, úgy milyen lépésekből állnak és hogyan lehetne ezeket tovább optimalizálni 3.:Vannak-e belső kommunikációs és működési folyamatbeli különbségek a konkurens márkák között, melyek előnyt jelentenek a versenyben 
695 |a autóipar 
695 |a autókereskedelem 
695 |a belső kommunikáció fejlesztése 
695 |a kommunikáció 
695 |a vállalati kommunikáció 
700 1 |a Dobó Róbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43125/1/V%C3%A1llalati%20bels%C5%91%20kommunik%C3%A1ci%C3%B3%20bemutat%C3%A1sa%20k%C3%A9t%20pr%C3%A9mium%20aut%C3%B3m%C3%A1rka%20hazai%20viszontelad%C3%B3j%C3%A1n%C3%A1l%20H1VJWX.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43125/2/Szakdolgozat-%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91-lap-K%C3%9CLS%C5%90-%C3%BAj_Csernav%C3%B6lgyi-M%C3%A1rton-Istv%C3%A1n-_Bag%C3%B3-P%C3%A9ter.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43125/3/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20BELS%C5%90%20%C3%BAj_Csernav%C3%B6lgyi%20M%C3%A1rton%20Istv%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés