Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál
Saved in:
Main Author: | Csernavölgyi Márton István |
---|---|
Other Authors: | Dobó Róbert |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | autóipar autókereskedelem belső kommunikáció fejlesztése kommunikáció vállalati kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43125 |
Similar Items
Land Rover – Egy prémium autómárka branding- és kommunikációs tevékenysége
: Illéssy Johanna
: Illéssy Johanna
Az autóipar piaci helyzetének bemutatása fókuszban a Porsche prémium autómárka innováció, fenntarthatóság és fogyasztói preferenciák
: Karanyicz Kristóf Márk
: Karanyicz Kristóf Márk
Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában
: Horváth Patrik
: Horváth Patrik
A szállítmányozó tevékenység bemutatása egy autómárka autóalkatrész ellátásában a Yusen Logistics (Hungary) Kft.-nél.
: Jenei Kristóf
: Jenei Kristóf
A belső vállalati kommunikáció sajátosságai egy magyar kisvállalat alapján
: Szabó Klaudia
: Szabó Klaudia
A "Premium Fighter" bokszkesztyű bevezetése a hazai piacra
: Szabó Mónika
: Szabó Mónika
Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában
: Balázs Jázmin
: Balázs Jázmin
Két hazai gyógyfürdő marketingkommunikációs eszközeinek elemző bemutatása
: Kapitány Adrienn
: Kapitány Adrienn
Prémium kisállatszálloda stratégiája Magyarországon
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
Vállalati belső kommunikáció hatásai az iData Kft.-nél
: Kaiser Gábor
: Kaiser Gábor
New premium chocolates on the Hungarian market
: Csirmaz Edit
: Csirmaz Edit
A jó kapcsolat alapja a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
A jó kapcsolat alapja, a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
Belső vállalati kommunikáció vizsgálata egy magyar HR szolgáltató cég példáján kersztül
: Polyák Edina
: Polyák Edina
Az AEGON Prémium értékesítési tevékenységének elemzése
: Szakács Attila
: Szakács Attila
Prémium Apartmanház üzemeltetése a járványhelyzet alatt
: Haag Bianka Luca
: Haag Bianka Luca
Dependence of adequate risk premium on exposure to peril
: Tichy-Rács József
: Tichy-Rács József
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
A MAGYAR PÉNZÜGYI KULTÚRA BEMUTATÁSA AZ AEGON PRÉMIUM TEVÉKENYSÉGE ALAPJÁN
: Kristóf Kitti
: Kristóf Kitti
A T-Systems belső kommunikációs rendszere
: Legány Krisztina
: Legány Krisztina
Balance Jógastúdió. Külső és belső vállalati kommunikáció Marketing és PR a gyakorlatban
: Narancsik Virág
: Narancsik Virág
A vállalati felelősségvállalás belső és külső kommunikációjának bemutatása egy multinacionális nagyvállalat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
A Kulcs-Készlet Prémium szoftver bevezetésének tapasztalatai
: Fehér András Gyula
: Fehér András Gyula
A marketing szerepe a mai modern magánegészségügyben
: Csernavölgyi István
: Csernavölgyi István
Belső CSR kommunikáció bemutatása a Process Solutions Kft.-n keresztül
: Lakó Dóra
: Lakó Dóra
Gyorséttermi cég belső kommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Papp Noémi
: Papp Noémi
Belső kommunikáció jelentősége a Waberer’s életében
: Varga Viktória Vivien
: Varga Viktória Vivien
A szatócs anyagok hibás szállításainak vizsgálata a hazai olajipar két tagvállalatának esetében
: Bakó István Levente
: Bakó István Levente
A vállalati társadalmi felelősségvállalás hazai megítélése különös tekintettel a belső CSR-re
: Kovács Lilla Alexa
: Kovács Lilla Alexa
Az Aegon Premium által használt értékesítési modellek és gyakorlati tevékenységek elemző bemutatása
: Bálint Noel Tamás
: Bálint Noel Tamás
A vállalati belső kommunikáció fejlődése a digitális térben a pandémia helyzet okozta kényszer miatt
: Juhász Laura
: Juhász Laura
Volvo életérzés, avagy a prémium kategória túlélési esélyei
: Pap Dávid
: Pap Dávid
Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon
: Pollák Árpád András
: Pollák Árpád András
Német prémium autómárkák a piacon és sajátosságaik Magyarországon
: Liebl Alfréd
: Liebl Alfréd
Az akvizíciós prémium alakulása magyarországi M&A ügyleteknél
: Gaál Lajos
: Gaál Lajos
A belső kommunikáció hatása a munkavállalói elköteleződésre
: Eigner Alexandra
: Eigner Alexandra
A szervezeti belső kommunikáció hatása a fluktuációra
: Gál Zsófia
: Gál Zsófia
A belső kommunikáció jelentősége egy nagyvállalat mindennapjaiban
: Lakatos Levente
: Lakatos Levente
A vállalati dolgozói szervezetek, mint a belső kommunikáció fejlődő területe - a Morgan Stanley példáján keresztül
: Kovács Anna Borbála
: Kovács Anna Borbála
A PremiumCool Kereskedelmi Kft. költséggazdálkodásának elemzése és fejlesztése
: Mikula Krisztina
: Mikula Krisztina
Similar Items
-
Land Rover – Egy prémium autómárka branding- és kommunikációs tevékenysége
: Illéssy Johanna -
Az autóipar piaci helyzetének bemutatása fókuszban a Porsche prémium autómárka innováció, fenntarthatóság és fogyasztói preferenciák
: Karanyicz Kristóf Márk -
Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában
: Horváth Patrik -
A szállítmányozó tevékenység bemutatása egy autómárka autóalkatrész ellátásában a Yusen Logistics (Hungary) Kft.-nél.
: Jenei Kristóf -
A belső vállalati kommunikáció sajátosságai egy magyar kisvállalat alapján
: Szabó Klaudia