Egy új szállodai brand bevezetése, szálloda nyitása az IntercityHotel Budapest példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Czirókai Zsombor
További közreműködők: Juhász-Dóra Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
fenntarthatóság
szállodaipar
szállodák
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43133

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43133
005 20230317163520.0
008 230317suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Czirókai Zsombor 
245 1 0 |a Egy új szállodai brand bevezetése, szálloda nyitása az IntercityHotel Budapest példáján keresztül  |c Czirókai Zsombor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatomhoz kapcsolódó kutatásom és írásom elsődleges témája az IntercityHotel Budapest, amely az első ilyen jellegű szálloda egész Magyarországon. A márkának a fogyasztói piacra történő bevezetése, majd a szálloda megnyitása, a \"green hotel\" koncepciója volt a fő irányvonalam. Irodalmi áttekintésemet a magyarországi szállodákra vonatkozó jelenleg hatályos jogi szabályozás ismertetésével kezdtem. Ezt követően kitértem a szállodák különböző üzemeltetési módozataira és megvizsgáltam, hogy mit tekint a szakirodalom professzionális menedzsernek és üzletszerű vezetésnek. Ezt a nagyobb átláthatóság és érthetőség érdekében tettem. Azért tartottam fontosnak, hogy az első fejezetben kitérjek a koronavírus járvány témájára is, mert a szálloda a koronavírus járvány kitörése idején nyílt meg. Ezen kívül kitértem a szállodaipar jelenlegi helyzetére és jövőbeli kilátásaira, valamint röviden érintettem a környezetbarát szállodák megjelenését. Miután elvégeztem a vendéglátóipar mindezen mélyreható vizsgálatát, bemutattam a Deutsche Hospitality-t és annak márkáit. Ez a szakdolgozat tartalmaz egy külön fejezetet, amely az IntercityHotel márkára és a budapesti szállodájára összpontosított. Az elsődleges kutatást két szakaszban végeztem. Mindkét részhez az információgyűjtés céljából főként mélyinterjúkra támaszkodtam. Elsőként mélyinterjút készítettem a szálloda vezérigazgatójával. Az interjú során ő átfogóan beszámolt a piacra lépés során felmerült nehézségekről, valamint az e nehézségek leküzdésére alkalmazott stratégiákról. Ő volt az a személy, aki az egész folyamat irányításáért felelt a kezdetektől a végéig. A projekt második szakaszának részeként interjúkat készítettem a szálloda vezetőségével, akik részt vettek a szálloda megnyitásának folyamatában. Dolgozatomban a márka bevezetésének legfontosabb lépéseire és nehézségeire kaptam választ. Ebben jelentős szerepet játszottak a szálloda megnyitásának nehézségei, valamint a fenntarthatósági kérdések növekvő fontossága az üzleti életben, különösen az IntercityHotel Budapest példáján. A dolgozat legvégén kitekintettem azon lehetőségekre, hogyha hosszabb perióduson keresztül végezhetném a kutatást, akkor milyen kutatási pontokat vizsgálnék még meg. 
695 |a branding 
695 |a fenntarthatóság 
695 |a szállodaipar 
695 |a szállodák 
695 |a turizmus 
700 1 |a Juhász-Dóra Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43133/1/CZIR%C3%93KAI%20ZSOMBOR%20SZAKDOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43133/2/Titkosit%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43133/3/JDK_Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20Bsc%20magyar_Czir%C3%B3kai%20Zsombor.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43133/4/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20K%C3%9CLS%C5%90%20%C3%BAj_Czir%C3%B3kai%20Zsombor_MI.pdf  |z Dokumentum-elérés