Egy új szállodai brand bevezetése, szálloda nyitása az IntercityHotel Budapest példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Czirókai Zsombor |
---|---|
Other Authors: | Juhász-Dóra Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | branding fenntarthatóság szállodaipar szállodák turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43133 |
Similar Items
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
A kiválasztás hatékonyságának fejlesztése a ZEOP Intercable NyRT-nél
: Herczegh Dóra
: Herczegh Dóra
Egy budapesti szálloda piaci bevezetése a Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Tordai Péter
: Tordai Péter
A szállodai dolgozók megtartásának lehetőségei a Novotel Budapest Danube **** szálloda példáján
: Ábel Eszter Tímea
: Ábel Eszter Tímea
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka
: Deák Zsófia Janka
Szállodai animáció szerepének elemzése két ciprusi szálloda példáján keresztül
: Gyarmati Bernadett Kinga
: Gyarmati Bernadett Kinga
A szállodai üzemeltetés elemzése az OTP Hotel Budapest példáján keresztül
: Gyulai Henrietta
: Gyulai Henrietta
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
Hotel Clark Budapest nyitása előtti teendők és az indulás utáni vendégpanaszok kezelése
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta
: But-Pálfi Brigitta
A "dual branding" szálloda fejlesztési koncepció bemutatása a Hotel Mercure Buda és a Corvin Hotel Budapest példája alapján
: Lantos Péter
: Lantos Péter
Egy új szálloda turizmusra gyakorolt hatásának vizsgálata Szegeden, az Art Hotel Szeged példáján keresztül
: Andula Viktória
: Andula Viktória
Budapest Marriott Hotel piaci helyzete 2008-tól napjainkig Új brand bevezetésének lehetősége hazánkban
: Angyal Petra
: Angyal Petra
SZÁLLODAI RÉSZLEGEK EGYÜTTTMŰKÖDÉSE A MUSEUM HOTEL BUDAPEST-BEN
: Németh Csilla
: Németh Csilla
Keresleti trendek elemzése, új piacok keresése a Kempinski Hotel Corvinus Budapest szálloda csoport- és rendezvényértékesítésében
: Feuerstein Tímea
: Feuerstein Tímea
Szállodai marketingtevékenységek bemutatása a Hotel Regnum Residence példáján keresztül
: Németh Rebeka
: Németh Rebeka
Szállodai brand és a sztenderdek megjelenési formája egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül
: Darvas Patrícia
: Darvas Patrícia
A szállodai minőségmérés, próbavásárlások módszerei és gyakorlata az Aria Hotel Budapest és a Four Seasons Hotel Budapest Gresham Palace példáján keresztül
: Zetkó Patrícia Emília
: Zetkó Patrícia Emília
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
Fenntarthatóság a vendéglátásban, a Hilton Budapest Szálloda példáján keresztül
: Eged Zsolt
: Eged Zsolt
A sales hatása a szállodai bevételre a Sofitel Budapest Chain Bridge hotel példáján keresztül bemutatva
: Ádám Fanni Kornélia
: Ádám Fanni Kornélia
Márkaérték vizsgálata a Zeina Hotels brand példáján keresztül
: Palenyik Noémi
: Palenyik Noémi
Online szállodai értékesítés értékelő elemzése 2012-2017 között a ceglédi Hotel Aquarell**** szálloda bemutatásával
: Halász Réka
: Halász Réka
Az Alice Hotel nyitása, a Manageri és Igazgatói tevékenységek bemutatása
: Szabó Gábor
: Szabó Gábor
Kulturális Intézet nyitása Tokióban
: Czimbalek Szabolcs
: Czimbalek Szabolcs
Egy kis szálloda gazdálkodásának tényezői, a Hotel Palota példáján keresztül
: Kozma Nikolett
: Kozma Nikolett
Neuigkeit an dem Budapester Hotelmarkt – „multi-brand Combo Hotel”
: Niedermüller Gábor
: Niedermüller Gábor
Employer Branding azaz a Munkáltatói Brand bemutatása a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Csarnai Alexandra Hajnalka
: Csarnai Alexandra Hajnalka
Szállodai innováció - A digitális szálloda vizsgálata az üzemeltetés szemszögéből
: Szőke Flórián
: Szőke Flórián
A szállodai vendéglátás tevékenységének bemutatása a Petneházy Club Hotel példáján keresztül
: Gnandt Tamás István
: Gnandt Tamás István
A szállodai üzletág működésének feltételei a Hunguest Hotel Platánus példáján keresztül
: Labossa Benedek Péter
: Labossa Benedek Péter
Pénzforgalmi bankszámlák nyitása és számlavezetése
: Hajnis Vivien
: Hajnis Vivien
Szezonálisan üzemeltethető vendéglátó egység nyitása
: Móré Luca Kata
: Móré Luca Kata
A környezettudatos gazdálkodás bemutatása a Mercure Budapest Korona szálloda példáján keresztül
: Kalmár Kincső
: Kalmár Kincső
Szállodai backoffice tevékenységek és a Museum Hotel Budapest elemzése marketing szemszögből
: Markovics Tamás
: Markovics Tamás
Castellum Hotel Hollókő **** szálloda marketingkommunikációja
: Vincze Dalma
: Vincze Dalma
Egy új projekt bevezetése a Roche Budapest életébe
: Gu Yang
: Gu Yang
Ösztönzésmenedzsment a Danubius Hotels szállodavállalatnál a Radisson Blu Béke Szálloda példáján keresztül
: Fodor Ivett
: Fodor Ivett
A szálloda és az utaztatási szektor kapcsolata, a Hotel Moments példáján keresztül
: Molnár Eszter
: Molnár Eszter
Similar Items
-
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor -
A kiválasztás hatékonyságának fejlesztése a ZEOP Intercable NyRT-nél
: Herczegh Dóra -
Egy budapesti szálloda piaci bevezetése a Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Tordai Péter -
A szállodai dolgozók megtartásának lehetőségei a Novotel Budapest Danube **** szálloda példáján
: Ábel Eszter Tímea -
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka