Az e-WOM fontossága és összefüggései a szállodaiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Huang Jian Jimmy
További közreműködők: Bártfai Endre
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-WOM
fogyasztói magatartás
marketingkutatás
szájreklám
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43145
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat a szállodaipari vállalkozások főként Front Office részének működését elemzi. Az ott gyűjtött tapasztalatok és szakirodalom elemzése után összegezve lettek a szállodai standardok. Ezután a korábbi projektmunkám témáját vettem elő, a vendégpanaszok kutatását, amely online kérdőív segítségével készült el. A beérkezett válaszok össze lettek hasonlítva a tapasztalatokkal. Ennek esetleges következménye a szájreklám megjelenése is kutatva lett, főként annak internetes formája, az e-WOM. Az e-WOM megjelenésén kívül annak hatása, és befolyásolóképessége is elemezve lett.