A Soproni borvidék és borainak helyzete és jövője
Saved in:
Main Author: | Jagosits Alexandra |
---|---|
Other Authors: | Dr. Lenkovics Dr. Beatrix |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | borturizmus borvidék fogyasztás magyarországi borvidékek sopron |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43149 |
Similar Items
A Soproni borvidék kultúrája és fejlesztése
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Etyek-Budai borvidék borainak bemutatása és felhasználása a vendéglátásban
: Klicsu Viktória
: Klicsu Viktória
A Neszmélyi borvidék borainak bemutatása és szerepe a gasztronómiában, a borvidék népszerűsítési lehetőségei
: Maros Matild
: Maros Matild
A balatonboglári borvidék feltérképezése, borainak jellemzése és a vendéglátásban való felhasználása
: Zódor Zoltán
: Zódor Zoltán
A Móri borvidék bemutatása, népszerűsítése és borainak felhasználása az Öreg Prés Étterem kínálatában.
: Vida Nikolett
: Vida Nikolett
Az Istvándy Pincészet és borainak bemutatása
: Varga Gabriella Boglárka
: Varga Gabriella Boglárka
Rendezvények bevezetése a Soproni borvidékre
: Fényes Klaudia
: Fényes Klaudia
A Pannonhalmi Apátsági Pincészet és borainak bemutatása
: Steczina Zsófia
: Steczina Zsófia
Az újvilág és az óvilág borainak értékesítése A luxus borok helyzete a világ borkereskedelmében
: Kemendy Kristóf László
: Kemendy Kristóf László
A Cezar Pincészet borainak bemutatása és gasztronómiai jelentősége
: Tot Stefánia
: Tot Stefánia
Figula pincészet és borainak bemutatása, elemzése vendéglátó szempontból
: Faluközi Tímea
: Faluközi Tímea
A Soproni Óvatos Duhaj termékcsalád bevezetése és eredményei
: Kalmár Adrienn
: Kalmár Adrienn
A nyugati borturizmus fejlődése napjainkban, soproni borutaink
: Bertha Júlia
: Bertha Júlia
Sopron, mint klimatikus gyógyhely helyzete és fejlesztési lehetőségei a Soproni Hegység Natúrpark koncepció alapján
: Sebestyén István Mátyás
: Sebestyén István Mátyás
Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében
: Bertalan Kristóf
: Bertalan Kristóf
Tokaj Disznókő Szőlőbirtok bemutatása, borainak felhasználása a vendéglátásban
: Deák Levente István
: Deák Levente István
Termékbevezetés és marketingkommunikáció a Soproni Meggy Ale példáján keresztül
: Fekete Dorina
: Fekete Dorina
A Bezerics és az Istvándy pincészet bemutatása, szőlőinek, borainak összehasonlítása
: Pető Szilvia
: Pető Szilvia
A Villányi borvidék borturizmusa
: Győrfi Alexandra
: Győrfi Alexandra
A Zalai borvidék helyzete a hazai turisztikai piacon.
: Tarsoly Csenge
: Tarsoly Csenge
Egy projekt tervezésének és megvalósításának bemutatása, a soproni FIBA rendezvényeken keresztül
: Botka Gerda
: Botka Gerda
A Lions- és Rotary Clubok tevékenységének összehasonlítása a soproni fiókszervezeteinek példáján keresztül
: Holly Dávid
: Holly Dávid
A Somlói borvidék turizmusának fejlesztési stratégiája
: Kutas Alexandra
: Kutas Alexandra
Helyi pénzzel a gazdaság fellendítéséért - Magyarország első közösségi pénze a soproni Kékfrank
: Kissné Simkó Judit
: Kissné Simkó Judit
A Pannonhalmi borvidék tradíció és innováció
: Klimas Marcel
: Klimas Marcel
A Tokaji Borvidék Kihívások és fejlesztések
: Kovács Fanni Bianka
: Kovács Fanni Bianka
A könyvvizsgálói szakma összetétele, helyzete és jövője
: Orbán László
: Orbán László
Gibraltár helyzete és jövője a Brexit tükrében
: Gálos Lilla Natasa
: Gálos Lilla Natasa
Kis borvidék, nagy kihívások - A marketing szerepe a somlói borvidék jövőjében
: Barta Janka
: Barta Janka
A Tolnai borvidék turizmusa
: Tillmann Ditta
: Tillmann Ditta
A Móri Borvidék marketingkommunikációja
: Légrádiné Molnár Mariann
: Légrádiné Molnár Mariann
A Villányi borvidék marketingtevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
Az online kereskedelem helyzete és jövője Magyarországon
: Glavinics Máté
: Glavinics Máté
Energiaracionalizáló épületgépészeti beruházás komplex elemzése a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt. soproni hipermarketén keresztül
: Kerekes Zsolt
: Kerekes Zsolt
Az Egri borvidék kultúrája és fejlesztése
: Mede Fruzsina Anna
: Mede Fruzsina Anna
A Hajós-Bajai borvidék gasztronómiája
: Orbán Zsanett
: Orbán Zsanett
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Published: (2013)
: Srei Szilvia
Published: (2013)
Az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása
: Kiss Dorina
: Kiss Dorina
A fenntartható befektetési alapok jelenlegi helyzete és jövője Magyarországon
: Erős Regő
: Erős Regő
Az Európai Unió Közös Agrárpolitikájának jövője, a közvetlen támogatások jelenlegi helyzete és jövője, intézményrendszere Magyarországon
: Fekete Brigitta Erika
: Fekete Brigitta Erika
Similar Items
-
A Soproni borvidék kultúrája és fejlesztése
: Tóth Nóra -
Etyek-Budai borvidék borainak bemutatása és felhasználása a vendéglátásban
: Klicsu Viktória -
A Neszmélyi borvidék borainak bemutatása és szerepe a gasztronómiában, a borvidék népszerűsítési lehetőségei
: Maros Matild -
A balatonboglári borvidék feltérképezése, borainak jellemzése és a vendéglátásban való felhasználása
: Zódor Zoltán -
A Móri borvidék bemutatása, népszerűsítése és borainak felhasználása az Öreg Prés Étterem kínálatában.
: Vida Nikolett