A Kemenes Cukrász Manufaktúra és cukrászdáinak marketing tevékenysége és annak elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Homoki Bianka Bernadett
Other Authors: Molnár Zsolt
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
Kemenes Cukrász Manufaktúra Kft.
marketing
marketingkommunikáció
vevői elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43153
Description
Abstract:A szakdolgozatom középpontjában a Kemenes Cukrász Manufaktúra áll, melynek tulajdonosában nagyon tisztelem a vállalkozásába vetett hitét és az elveket, melyek alapján építi a Kemenes brandet. A cég tulajdonosa, Kemenes Edith, a semmiből hozott létre egy mára több mint évi 1 milliárdos árbevétellel rendelkező vállalkozást, egy olyan szerethető márkát, mely biztosítja a minőséget és a hagyományos ízeket. Az alapítás óta eltelt kicsit több mint 10 évben Edith piacon béli térhódítása nem csak szakdolgozatomat inspirálta, de motivációt ad a hozzám hasonló pályakezdők számára, hogy merjünk nagyban gondolkodni. Munkám során a Kemenes ékkövének, a Biatorbágyi cukrászdának, marketingtevékenységével foglalkoztam és a vevők értékelése alapján mértem fel a cukrászda általános megítélését és a fogyasztók elégedettségét a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban.