Vállalati működést segítő rendszerek vizsgálata és az ügyfélkapcsolatok fejlesztése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gaál Szabolcs Ferenc
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
ERP rendszerek
integrált vállalatirányítási rendszer
rendszerbevezetés
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
vállalatirányítási információs rendszer(ek)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43164
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom a vállalati működést segítő informatikai rendszereket járja körül, kifejezetten az ERP és CRM rendszereket. Továbbá a kutatás során szerettem volna elmélyedni az említett rendszerek ügyfélkapcsolatokra gyakorolt pozitív hatásaiban. A cég, amelynél dolgozom a közelmúltban implementált egy ERP rendszert és tervez bevezetni egy CRM rendszert. A ERP és CRM rendszerek mélyebb megismerése érdekében interjúkat készítettem olyan cégekkel, akik értékesítenek ilyen programokat. Ezután a cégen belül készítettem egy kérdőívet, hogy belelássak azokba a belső folyamatokba és információkba, amelyek a dolgozókat motiválják. A kutatómunka során szerzett tapasztalatok és adatok reményeim szerint támpontként szolgálhatnak egy CRM rendszer bevezetésére vonatkozóan, és a rendszeren keresztül az ügyfél-menedzsment javításában is segítséget nyújthatnak.