Merre tovább a pandémiát követően? - Online és offline rendezvények összehasonlító elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Gyurina Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Szeidl Klaudia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | COVID19 online rendezvény pandémia rendezvények technika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43173 |
Hasonló tételek
Merre visz az út tovább? Az offline és online kiskereskedelem jövője
: Kozák Tamás
Megjelent: (2022)
: Kozák Tamás
Megjelent: (2022)
Merre tovább, Japán?
: Fekete Dr. Zsolt
: Fekete Dr. Zsolt
Merre tovább, Európai Unió?
: Majoros Pál
Megjelent: (2015)
: Majoros Pál
Megjelent: (2015)
Merre tovább Európa? Az Európai Unió reformfolyamatai a politikai döntéshozók és a diákok szemével
: Szántó Péter, et al.
Megjelent: (2019)
: Szántó Péter, et al.
Megjelent: (2019)
Merre tovább portugál gazdaság? A gazdasági válság hatásai és a válságkezelés tapasztalatai Portugáliában
: Domonkos Endre
Megjelent: (2012)
: Domonkos Endre
Megjelent: (2012)
Merre tovább portugál gazdaság? A gazdasági válság hatásai és a válságkezelés tapasztalatai Portugáliában
: Domonkos Endre
Megjelent: (2011)
: Domonkos Endre
Megjelent: (2011)
Merre tovább - Hány szintes a szálloda – tantárgyak oktatása?
: Juhász László
Megjelent: (2010)
: Juhász László
Megjelent: (2010)
Merre tovább az ökológiai válság kapujában? – A karbon ára
: Smalekker Vivien
: Smalekker Vivien
Merre tovább? – avagy a BKK Zrt. munkavállalóinak fejlődési hatékonysága
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
A pandémiát követő online kommunikáció pozitív és negatív hatásai az üzleti életben
: Harhály Dóra
: Harhály Dóra
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Merre tovább száraztésztapiac, avagy milyen marketing és értékesítési lehetőségek kínálkoznak a növekedésre a Mary-Ker Pasta Kft. példáján keresztül bemutatva
: Kiss János
: Kiss János
Merre tart a magyar autóipar?
: Kis Norbert László
: Kis Norbert László
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Hogyan tovább Gundel?
: Vrana Szilvia
: Vrana Szilvia
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Online rendezvények
: Polyák Boglárka
: Polyák Boglárka
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Offline Center közösségi tér elemzése
: Ádány Zsófia
: Ádány Zsófia
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
LEADER+ mínuszokkal ...és még tovább...
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Online kereskedelem és marketing trendek változásai az ezredfordulót követően
: Lipták Tamás
: Lipták Tamás
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
Két politikus online kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Czinege Gabriella Dóra
: Czinege Gabriella Dóra
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta
: Papp Janka Gréta
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
Rendezvények hatása a turizmusra Budapesten. Összehasonlító kutatás
: Borsy Lilla Blanka
: Borsy Lilla Blanka
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Hasonló tételek
-
Merre visz az út tovább? Az offline és online kiskereskedelem jövője
: Kozák Tamás
Megjelent: (2022) -
Merre tovább, Japán?
: Fekete Dr. Zsolt -
Merre tovább, Európai Unió?
: Majoros Pál
Megjelent: (2015) -
Merre tovább Európa? Az Európai Unió reformfolyamatai a politikai döntéshozók és a diákok szemével
: Szántó Péter, et al.
Megjelent: (2019) -
Merre tovább portugál gazdaság? A gazdasági válság hatásai és a válságkezelés tapasztalatai Portugáliában
: Domonkos Endre
Megjelent: (2012)