A Tchibo Budapest Kft. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
Saved in:
Main Author: | Csőke Enikő |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing kommunikáció Tchibo Budapest Kft. Y generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4318 |
Similar Items
Termékek, termékcsoportok tervezése és bevezetése a Tchibo Budapest Kft. használati cikkek területén keresztül
: Harcsa Lívia
: Harcsa Lívia
A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében
: Markó Cintia
: Markó Cintia
Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Tchibo áruházlánc példáján keresztül
: Fejes András Péter
: Fejes András Péter
A budapesti nyelviskolák marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Szentesi Éva Kinga
: Szentesi Éva Kinga
Az Apple inc. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Topor Gergely
: Topor Gergely
Műcsarnok Nonprofit Kft. marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata
: Gál Vivien Tünde
: Gál Vivien Tünde
Kanada marketingkommunikációs stratégiájának vizsgálata
: Fodor Ágnes Evelin
: Fodor Ágnes Evelin
Az Év Honlapja verseny online marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Nagy Réka Barbara
: Nagy Réka Barbara
Tókert Szálloda Lillafüred marketingkommunikációs stratégiájának fejlesztése
: Tóth Tamás
Published: (2013)
: Tóth Tamás
Published: (2013)
Budapest és Bécs turizmusmarketing stratégiájának összehasonlító elemzése
: Toperczer Ákos Ferenc
: Toperczer Ákos Ferenc
Az Auchan Magyarország Kft. arculati és marketingkommunikációs stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás alakulásának hatására
: Boller Eszter
: Boller Eszter
A NORDIKAL Kft. marketing stratégiájának elemzése
: Erős András
: Erős András
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében
: Varga Emese Lilla
: Varga Emese Lilla
A Halasi Kebpro Kft. működési stratégiájának elemzése
: Mihalkó Gergely
: Mihalkó Gergely
A Setech Hungária Kft. értékesítési stratégiájának az elemzése.
: Monori Kristóf
: Monori Kristóf
A Cordia marketing stratégiájának elemzése
: Bóna Dávid
Published: (2019)
: Bóna Dávid
Published: (2019)
Gentherm Incorporated vállalati stratégiájának elemzése
: Werter Ádám
: Werter Ádám
Országmárkázás, Bulgária országmarketing stratégiájának elemzése
: Kiss Márk Levente
: Kiss Márk Levente
Az integrált marketingkommunikáció elemzése
: Péter Enikő
: Péter Enikő
A K&H Bank Zrt. marketingkommunikációs stratégiájának bemutatása a pénzügyi kultúra vetületében
: Bencsik Bernadett Vivien
: Bencsik Bernadett Vivien
A Schindler Hungária Lift és Mozgólépcső Kft. stratégiájának elemzése
: Priegl Andrea
: Priegl Andrea
Cordia Management Kft. vezető ingatlanfejlesztő cég marketing stratégiájának elemzése
: Szabó Ágota
: Szabó Ágota
A NuvaRing® értékesítési stratégiájának elemzése
: Munkácsy Anna
: Munkácsy Anna
A magyarországi Kempinski Hotel Corvinus Budapest marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Koncz Bence
: Koncz Bence
MOL regionális és globális stratégiájának elemzése
: Mester Emőke
: Mester Emőke
Szolgáltató vállalkozás környezeti hatásmechanizmusának elemzése
: Csőke Szilvia
: Csőke Szilvia
Budapest marketingkommunikációs tevékenysége a világörökség tükrében
: Lajtos Tímea
: Lajtos Tímea
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
PartyBookers Budapest online marketingkommunikáció alkalmazása
: Németh Luca
: Németh Luca
A MÁTRAI Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása
: Hau Renáta
: Hau Renáta
Kultúraközvetítő intézmények marketing stratégiájának elemzése és összehasonlítása
: Alapy Réka
: Alapy Réka
Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
A CENAP KFT. és a turizmus marketing stratégiájának elemzése és lehetősége
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
A Raiffeisen Bank Zrt. bankkártya értékesítési stratégiájának elemzése
: Magyar Zoltán
: Magyar Zoltán
Megosztó szolgáltató központok (Shared Service Centerek) létjogosultsága napjainkban, egyéni megoldások a Diageo Kft-nél
: Csőke Ottó
: Csőke Ottó
Az Office s.r.o. családi vállalkozás vállalati stratégiájának kialakítása
: Palásti Enikő
: Palásti Enikő
Tököl településmarketing stratégiájának bemutatása
: Malaczkó Erika
: Malaczkó Erika
Gyöngyöspata településmarketing stratégiájának bemutatása
: Keskeny Dorina
: Keskeny Dorina
Rákosmente településmarketing stratégiájának bemutatása
: Nagy Csilla Erzsébet
: Nagy Csilla Erzsébet
Zalaegerszeg városmarketing stratégiájának bemutatása
: Varga Nikolett Veronika
: Varga Nikolett Veronika
Similar Items
-
Termékek, termékcsoportok tervezése és bevezetése a Tchibo Budapest Kft. használati cikkek területén keresztül
: Harcsa Lívia -
A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében
: Markó Cintia -
Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Tchibo áruházlánc példáján keresztül
: Fejes András Péter -
A budapesti nyelviskolák marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Szentesi Éva Kinga -
Az Apple inc. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Topor Gergely