A social media reklámjainak hatása az Y és Z generációra
Elmentve itt :
Szerző: | Freyer Virág |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | közösségi média magyar fiatalok online hirdetések online marketing Y és Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43180 |
Hasonló tételek
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella
: Zanati Gabriella
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra
: Losonczi Rita
: Losonczi Rita
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Az influencer marketing és a közösségi média hatásai az Y és Z generációra
: Koródi-Szász Evelin
: Koródi-Szász Evelin
A YouTuberek befolyása az Y és Z generációra
: Kónya Nikolett
: Kónya Nikolett
Influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
A közösségi média hatása a Z generációra és desztináció választására
: Siménfalvy Anna Boglárka
: Siménfalvy Anna Boglárka
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin
: Molnár Martin
Szójátékok szerepe és hatása a marketingkommunikációban az Aldi és a Media Markt online reklámjainak vizsgálata
: Boros Bernadett
: Boros Bernadett
A közösségi média negatív hatása a Z generációra, annak önképére
: Selyem Daniella Klaudia
: Selyem Daniella Klaudia
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra, és a munka világára
: Molnár Vivien
: Molnár Vivien
A távmunka hatása a Baby boomer, az X, Y és a Z generációra
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A gasztronómia területét érintő influencer marketing hatása az Y és a Z generációra
: Kovács Martin Ferenc
: Kovács Martin Ferenc
Közösségi média marketing a magyar gyakorlatban, hatásai az Y generációra
: Baksai Bianka
: Baksai Bianka
Az influencer marketing hatása a Z generációra
: Antonyi Brigitta
: Antonyi Brigitta
Közösségi média szerepe a munkaerő toborzásban, különös tekintettel az Y generációra
: Nagy Noémi
: Nagy Noémi
A Z és az Y generáció utazási szokásai - a social média hatása az utazási döntésre
: Balázs Alexandra
: Balázs Alexandra
Az influenszerek befolyása a Z generációra
: Zajácz Eszter Dorka
: Zajácz Eszter Dorka
Az influencer marketing szerepe az egészségtudatos életvitel kialakításában, fókuszálva az Y és Z generációra
: Vizi Kinga
: Vizi Kinga
Lakáspiac alakulása napjainkban, kormány lakás politikájának hatása az Y generációra
: Kovács Dániel
: Kovács Dániel
A beauty influencerek kommunikációja és hatása a Z generációra
: Bojtosová Tímea
: Bojtosová Tímea
A reklámok hatása a Z generációra - A Z generáció, mint reklámcélcsoport
: Garamvölgyi Dániel
: Garamvölgyi Dániel
A limitált cipők piaca és annak hatása a Z generációra
: Wu Zita
: Wu Zita
A kapunyitási pánik generációs távlatból, avagy hogyan hat az Y és Z generációra a negyedéleti krízis?
: Molnár Réka
: Molnár Réka
A Hofstede-modell magyarországi eredményeinek érvényességi vizsgálata, elsősorban Budapesten élő X, Y, és Z generációra vetítve
: Perák Krisztina
: Perák Krisztina
Social media hatása az állásportálokra
: Erdélyi Melinda
: Erdélyi Melinda
A közösségi média hatása a toborzásra az Y és Z generáció körében
: Borbély Dominika Gréta
: Borbély Dominika Gréta
Az Y és Z generáció közösségi média használati szokásai
: Birnbauer Nóra
: Birnbauer Nóra
A közösségek hatása az idős generációra
: Horváth Boglárka Lilla
: Horváth Boglárka Lilla
Az eWOM hatása az Y és Z generációra, a „We love Budapest” és az „Egy nap a városban” online felület vizsgálata alapján
: Somogyi Eszter
: Somogyi Eszter
A biobor hazai piacának felmérése és elemzése, különös tekintettel az Y generációra
: Kamondy Zsófia Tímea
: Kamondy Zsófia Tímea
Social Média
: Tóth Barnabás Dániel
: Tóth Barnabás Dániel
„A jövő munkaerejének motivációs vizsgálata”- A szülők munka attitűdjének hatása a Z generációra
: Tomori Kitti
: Tomori Kitti
A modern infokommunikáció hatása az idősebb generációra.
: Nagy Alexandra Anna
: Nagy Alexandra Anna
A digitális média használata az Y és a Z generáció körében
: Bartus Fatime
: Bartus Fatime
A boldogság és a pénz kapcsolata, különös tekintettel a Z generációra
: Szalai Petra
: Szalai Petra
Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek
: Bodnár Eszter
: Bodnár Eszter
Social media marketing
: Kirtyán Petra
: Kirtyán Petra
Az egyes generációk energiaital fogyasztási szokásainak elemzése, különös tekintettel a Z generációra
: Gál Édua
: Gál Édua
Hasonló tételek
-
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra -
Az Instagram hatása az Y és a Z generációra
: Zanati Gabriella -
Az influencer marketing hatása az Y és Z generációra
: Losonczi Rita -
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett -
Az influencer marketing és a közösségi média hatásai az Y és Z generációra
: Koródi-Szász Evelin