Influenszerek jelenléte a szállodai üzletágban
Elmentve itt :
| Szerző: | Juhász Zsófia |
|---|---|
| További közreműködők: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | 21. század influenszer közösségi média turizmus turizmusmarketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43187 |
Hasonló tételek
Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
: Várbiró Vilma
: Várbiró Vilma
Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva
: Turák Ádám
: Turák Ádám
Az OTP Bank hitelezési folyamata a lakáshitel üzletágban
: Krcsik Fanni
: Krcsik Fanni
Influenszerek hatása az egészséges életmódra
: Kedves Zsófia
: Kedves Zsófia
Influenszerek hatása az egészséges életmódra
: Kedves Zsófia
: Kedves Zsófia
Influenszerek a vendéglátás marketingjében
: Mikolás Anett
: Mikolás Anett
Influenszerek és a vállalatok kapcsolata, hazai utazó influenszerek társadalomra gyakorolt pszichológiai hatásuk
: Veszprémi Levente
: Veszprémi Levente
Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
: Császi Anna
: Császi Anna
Az influenszerek szerepe a márkakommunikációban
: Dávid Gréta Dorottya
: Dávid Gréta Dorottya
A HAGYOMÁNYOS BANKOK KIHÍVÁSAINAK ÉS LEHETŐSÉGEINEK VIZSGÁLATA A VÁLLALATI ÜZLETÁGBAN A DIGITALIZÁCIÓ ÉS A FINTECH TÜKRÉBEN
: Rabi Barbara Bernadett
: Rabi Barbara Bernadett
A közösségi média és az influenszerek
: Szabó Sára Anna
: Szabó Sára Anna
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Az influenszerek befolyása a Z generációra
: Zajácz Eszter Dorka
: Zajácz Eszter Dorka
Influenszerek hatása a Z generáció mobilhasználatára
: Jónap Borbála
: Jónap Borbála
Politikai influenszerek a pluralizált magyar médiarendszerben
: Soós Roland Levente
: Soós Roland Levente
A hűségprogramok jelenléte a szállodai környezetben és annak bemutatása a budapesti Kempinski Hotel Corvinuson keresztül
: Németh Eszter
: Németh Eszter
Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban
: Kékesi Tifani
: Kékesi Tifani
Fitnesz influenszerek vásárlást befolyásoló ereje a közösségi médiában
: Fornádi Krisztina
: Fornádi Krisztina
Az influenszerek hatása a pénzügyi tudatosságra és befektetésekre
: Polyák Dorina
: Polyák Dorina
Feketefoglalkoztatás jelenléte napjainkban
: Gerencsér Dóra
: Gerencsér Dóra
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan
: Öztürk Furkan
Az utazó influenszerek hatása a fiatal generáció utazási szokásaira
: Gyovai Eszter Mária
: Gyovai Eszter Mária
Az influenszerek szerepe a közösségi médiában és a Deichmann marketingkommunikációjában
: Lacza Ágnes
: Lacza Ágnes
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili
: Barta Laura Lili
A tudatos fogyasztás és az influenszerek kapcsolata az egészséges étkezéssel
: Szabó Bence
: Szabó Bence
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina
: Lukács Martina
A luxus és a presztízs jelenléte a közgazdaságtanban, valamint ennek pszichológiája a turizmusban és vendéglátásban, szállodai piacra levetítve Magyarországon
: Varga Tamás Mihály
: Varga Tamás Mihály
A labdarúgás jelenléte a sportturizmusban
: Szmola Bálint Gábor
: Szmola Bálint Gábor
A kiégés jelenléte teljesítményorientált világunkban
: Horváth Lili Éva
: Horváth Lili Éva
Facebook, Instagram, TikTok és az Influenszerek, mint újszerű marketingkommunikációs eszközök.
: Csöregi Ádám
: Csöregi Ádám
Az MI influenszerek online fogyasztói megítélésének, és tartalomgyártókra jelentett fenyegetettségének kutatása
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
GDPR jelenléte egy magyar vállalkozásban
: Micsa-Borgulya Mónika
: Micsa-Borgulya Mónika
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
Szállodai nyitás üzemeltetési lépéseinek bemutatása az ibis Styles Budapest Airport-on keresztül bemutatva
: Juhász Eszter Zsófia
: Juhász Eszter Zsófia
Mitől hiteles egy gasztroblogger? A gasztronómiai influenszerek hitelességének megítélése a BGE KVIK alapszakos hallgatói körében
: Fekete-Frojimovics Zsófia, et al.
Megjelent: (2025)
: Fekete-Frojimovics Zsófia, et al.
Megjelent: (2025)
A faji diszkrimináció jelenléte a munkaerőpiacon
: Rajkó Bettina
: Rajkó Bettina
Hasonló tételek
-
Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
: Várbiró Vilma -
Az internet, mint kommunikációs eszköz a szállodai üzletágban, a Four Seasons Hotel Gresham Palace-on keresztül bemutatva
: Turák Ádám -
Az OTP Bank hitelezési folyamata a lakáshitel üzletágban
: Krcsik Fanni -
Influenszerek hatása az egészséges életmódra
: Kedves Zsófia -
Influenszerek hatása az egészséges életmódra
: Kedves Zsófia