A közösségi média használata egy egyetemista célközönséggel rendelkező márka életében
Saved in:
Main Author: | Gyöngyösi Diána |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | étrend-kiegészítők közösségi média közösségi média hasznossága közösségi média lehetőségei marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43195 |
Similar Items
A Coca-Cola PR-ja a célközönséggel és a közösségi médián keresztül
: Polonkai Amanda
: Polonkai Amanda
A digitális bennszülöttek közösségi média használata
: Machalik Krisztina
: Machalik Krisztina
A pubertás és egyetemista korúak értékorientációja az internet kontextusában
: Kolláth Lilla
: Kolláth Lilla
Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel
: Eisingerné Balassa Boglárka
Published: (2019)
: Eisingerné Balassa Boglárka
Published: (2019)
A fiatalok közösségi média használata és utazási döntései
: Varga Zsófia
: Varga Zsófia
A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében
: Szabó Balázs
: Szabó Balázs
A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében
: Ledneczki Anna
: Ledneczki Anna
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna
: Kishonti Rebeka Anna
Közösségi média használata, hatása koronavírus járvány előtt és alatt
: Bárdi Antónia
: Bárdi Antónia
Közösségi média oldalak használata és előnyei a Specmöbel Bt.-nél.
: Urbán Barbara
: Urbán Barbara
A közösségi média használata napjainkban és a GEOX vállalati taktikái a közösségi médiában
: Likker Boglárka
: Likker Boglárka
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Influencer Marketing - Trendek, jövőkép, alkalmazás egy márka életében
: Kern Zsófia
: Kern Zsófia
A vállalkozói attitűdök szerinti önértékelés és a vállalkozói szándék kapcsolata az egyetemista fiatalok körében
: Petz Mirjam
: Petz Mirjam
A digitalizáció és a közösségi média szerepe a vállalatok életében
: Kováts Patrícia
: Kováts Patrícia
A nagy növekedési potenciállal rendelkező startupok kihívásai
: Horváth Gábor Bertalan
: Horváth Gábor Bertalan
Diplomával rendelkező pályakezdők elhelyezkedési esélyei a munkaerőpiacon
: Bognár Erika
: Bognár Erika
Az SQL használata a banki szférában
: Gyöngyösi Balázs
: Gyöngyösi Balázs
A munkáltatói márka jelentősége a nagyvállalatok életében
: Polyák Petra
: Polyák Petra
A könyvvizsgálat minőségbiztosítása egy nemzetközi hálózattal rendelkező könyvvizsgáló cég gyakorlatában
: Varga Vanda
: Varga Vanda
A közösségi média és az online jelenlét szerepe a vállalkozások életében
: Iszlai Norbert
: Iszlai Norbert
A közösségi médiafelületek használata a szállodaiparban
: Kiss Barbara
: Kiss Barbara
Ukrán nemzetiségű munkavállalók beillesztése egy magyarországi telephellyel rendelkező multinacionális vállalat közegébe
: Nánási Tünde
: Nánási Tünde
A KIS VENDÉGFOGADÓ KAPACITÁSSAL RENDELKEZŐ SZÁLLÁSHELYEK BOLDOGULÁSI LEHETŐSÉGEI HÉVÍZEN
: Németh Lilla
: Németh Lilla
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma
: Brátán Dalma
Emberi életre magas kockázati tényezővel rendelkező vállalati kríziskommunikációs esettanulmányok
: Szokolai Nándor
: Szokolai Nándor
Online és közösségi médiakommunikáció egy mai cég életében
: Csákány Ingrid
: Csákány Ingrid
A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében
: Mihu Krisztina
: Mihu Krisztina
Márka bevezetése a közösségi médián keresztül
: Laszák Mercédesz
: Laszák Mercédesz
Magyarországon leányvállalattal rendelkező multinacionális vállalat gazdasági tevékenységének bemutatása Egy multinacionális vállalat bemutatása könyvvizsgálati szempontok alapján
: Géczi Petra
: Géczi Petra
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka
: Szőke Dorka
Francia főnévi bővítménnyel rendelkező „à” prepozíciós igevonzatok a magyar megfelelők tükrében
: Szigetváry Nóra
Published: (2015)
: Szigetváry Nóra
Published: (2015)
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában
: Balatoni Kinga Kata
: Balatoni Kinga Kata
Social Média Marketing az Apacs Ékszerüzlet Életében
: Urbán Dániel Márk
: Urbán Dániel Márk
A hagyományos és közösségi média hatása a magyar divatmárkákra – a Sugarbird márka elterjedése és népszerűsége a médiában és a közösségi platformokon
: Kalmár Klaudia
: Kalmár Klaudia
A házi kedvencekkel rendelkező fogyasztók/vendégek/turisták viselkedési attitűdjeinek vizsgálata a turizmusban
: Nagy Laura
: Nagy Laura
A közösségi média nyújtotta lehetőségek egy mikrovállalkozásnál
: Becsei Adrienn
: Becsei Adrienn
A márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében
: Lénárt Beatrix
: Lénárt Beatrix
A közösségi média hatása a vendéglátóipari fogyasztói magatartásra és döntésre
: Korszakasz Diána
: Korszakasz Diána
Similar Items
-
A Coca-Cola PR-ja a célközönséggel és a közösségi médián keresztül
: Polonkai Amanda -
A digitális bennszülöttek közösségi média használata
: Machalik Krisztina -
A pubertás és egyetemista korúak értékorientációja az internet kontextusában
: Kolláth Lilla -
Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel
: Eisingerné Balassa Boglárka
Published: (2019) -
A fiatalok közösségi média használata és utazási döntései
: Varga Zsófia