Investigating customer perceptions of Fine dining and Michelin-rated restaurants
Elmentve itt :
Szerző: | Fülöp Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Debreceni János |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fine dining Michelin star restaurant Service Design service marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43199 |
Hasonló tételek
Investigation of business models in fine dining restaurants
: Verzár Olivia
: Verzár Olivia
Examining guest perceptions of fine dining restaurants
: Fábry Ágnes
: Fábry Ágnes
Analysis of Hungarian fine dining restaurants' marketing activities
: Fekecs Máté György
: Fekecs Máté György
Customer's perception of sustainable restaurant The case of Vietnamese people toward restaurants that use seasonal menu
: Nguyen Quynh Thu
: Nguyen Quynh Thu
The “Greening” of 5-star Restaurants Sustainable Practice Indicators in Fine-dining Menu Analysis
: Petrenyi Dora
: Petrenyi Dora
Beverage consumption habits and the comparison of two Fine Dining restaurant The Arany Kaviar and The Penrose Room in 2016-2017
: Vasadi-Balogh Eszter
: Vasadi-Balogh Eszter
A molekuláris gasztronómia és a fine dining
: Szabó Salamon
: Szabó Salamon
A fine dining térhódítása a Balaton régióban
: Tóth Erika
: Tóth Erika
A fine dining ismertsége és elterjedése hazánkban
: Duray András
: Duray András
Étel-ital párosítások Budapest fine-dining éttermeiben
: Császár Attila
: Császár Attila
Fine dining cukrászat és a tányérdesszertek összetettsége
: Molnár Flóra Molli
: Molnár Flóra Molli
Fine dining a magyar vendéglátásban, hatása a gazdálkodásra
: Windisch István
: Windisch István
Street food és a fine dining összehasonlító elemzése
: Pacsai Martin Benjamin
: Pacsai Martin Benjamin
A pezsgő szerepe a budapesti fine dining éttermekben
: Hudák Dávid
: Hudák Dávid
Investigating memorable restaurant guest experience
: Kovács Kornélia
: Kovács Kornélia
A fine dining étkezés bemutatása és a magyar emberek fine diningról alkotott véleményének vizsgálata
: Szabó Zsófia Panna
: Szabó Zsófia Panna
Színek, ízek, illatok, avagy a fine dining térhódítása Magyarországon
: Brizs Anna
: Brizs Anna
Étel-ital párosítások trendjeinek alakulása Magyarország fine-dining éttermeiben
: Péter Kata
: Péter Kata
Színek, illatok, ízek, avagy a fine dining térhódítása hazánkban
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Étel-ital párosítások trendjeinek alakulása Magyarország fine-dining éttermeiben
: Vári Vivien Vanessza
: Vári Vivien Vanessza
Investigating the influence of live music on restaurant consumption
: Takács Fanni
: Takács Fanni
Investigating the Food Waste Management in two Chinese Restaurants
: Wang Keyan
: Wang Keyan
The investigation of managerial duties in the case of high-class restaurants
: Bárányos Bence
: Bárányos Bence
The effects of Dining Guides and Hungarian gastro blogs on customers’ behaviour
: Balog Anna
: Balog Anna
An Evaluation of the Customer Perception and Attitude of Mobile Commerce in Ghana
: Quansah Tracy Efua
: Quansah Tracy Efua
An investigate on restaurant intervention to promote healthy food choices The case of Khan Asian Food & Bar
: Pham Thu Trang
: Pham Thu Trang
Fine dining éttermek a budapesti turisztikai piacon (a Le Parlement étterem üzleti terve)
: Nagy Dolóresz Leila
: Nagy Dolóresz Leila
A koronavírus hatása a fine dining éttermekre Magyarországon a Laurel Budapest példáján keresztül
: Antalffy Michelle
: Antalffy Michelle
Egy csokoládé és borkóstoló rendezvény megvalósíthatóságának vizsgálata fine dining stílusban a Textúra étteremben
: Faragó Linda Klaudia
: Faragó Linda Klaudia
Environmentalism in the hospitality. Consumers' perception about green restaurant concept in Hungary
: Bárdos Zsófia
: Bárdos Zsófia
Sustainable Dining Innovation Crafting a Business Plan for a Vegetarian Restaurant in Kyrgyzstan
: Eliakhunova Shakhnoza
: Eliakhunova Shakhnoza
Analysing marketing strategies influencing consumers behaviour and preferences in casual dining restaurant industry in Vientiane, Laos.
: Soukhavongsa Fonsouda
: Soukhavongsa Fonsouda
An Exploratory Investigation of the Transition of Road Tolling in Hungary with Digitalization and Customer Satisfaction in Focus
: Morvai Viktor
: Morvai Viktor
A mixed-method investigation of customers' motivation to purchase virtual items the case of microtransactions in multiplayer video games
: Mikes Melinda
: Mikes Melinda
An analysis of online accommodation reservation websites - understanding customers' perceptions to enhance impact on industry
: Tran Anh Tuan
: Tran Anh Tuan
A Michelin-csillag és a Michelin-csillagos éttermek helyzete egyes európai országokban és Magyarországon
: Ferenczi Dóra
: Ferenczi Dóra
Michelin, több mint abroncs
: Surman Adrienn
: Surman Adrienn
Shine bright like a Michelin star - encountering the meaning of Michelin stars in gastronomy and tourism
: Németh Luca
: Németh Luca
CAMELS rating system in the banking sector
: Bolormaa Khongorzul
: Bolormaa Khongorzul
Factors influencing unemployment rate Comparisons between Vietnam and four largest economies in Asia
: Nguyen Thi Khanh Huyen
: Nguyen Thi Khanh Huyen
Hasonló tételek
-
Investigation of business models in fine dining restaurants
: Verzár Olivia -
Examining guest perceptions of fine dining restaurants
: Fábry Ágnes -
Analysis of Hungarian fine dining restaurants' marketing activities
: Fekecs Máté György -
Customer's perception of sustainable restaurant The case of Vietnamese people toward restaurants that use seasonal menu
: Nguyen Quynh Thu -
The “Greening” of 5-star Restaurants Sustainable Practice Indicators in Fine-dining Menu Analysis
: Petrenyi Dora