Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fülöp Patrik
További közreműködők: Dobó Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
keresőoptimalizálás
marketing
marketingkutatás
vállalati marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43220
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom témaválasztását a jelenlegi munkámból fakadó érdeklődés adta. Kíváncsi voltam az online kommunikációs eszközök működésére és, hogy ezeket miképpen használják a cégek. Célom volt, hogy egy átfogó képet adjak a vállalatok B2C kommunikációban használt elemeiről, ezeknek a működéséről és, hogy mire is jók ezek. Emellett szerettem volna megtudni, hogy a modern kor fogyasztói körében létezik e még márkahűség, ha nagyobb értékű sokat használt elektronikai cikkeikről van szó, illetve, hogy mik azok a tényezők, amik ezeket befolyásolják.