Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fülöp Patrik
További közreműködők: Dobó Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
keresőoptimalizálás
marketing
marketingkutatás
vállalati marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43220

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg43220
005 20230318113742.0
008 230318suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fülöp Patrik 
245 1 3 |a Az online kommunikációs eszközök működése az iSTYLE példáján keresztül  |c Fülöp Patrik  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom témaválasztását a jelenlegi munkámból fakadó érdeklődés adta. Kíváncsi voltam az online kommunikációs eszközök működésére és, hogy ezeket miképpen használják a cégek. Célom volt, hogy egy átfogó képet adjak a vállalatok B2C kommunikációban használt elemeiről, ezeknek a működéséről és, hogy mire is jók ezek. Emellett szerettem volna megtudni, hogy a modern kor fogyasztói körében létezik e még márkahűség, ha nagyobb értékű sokat használt elektronikai cikkeikről van szó, illetve, hogy mik azok a tényezők, amik ezeket befolyásolják. 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a keresőoptimalizálás 
695 |a marketing 
695 |a marketingkutatás 
695 |a vállalati marketing 
700 1 |a Dobó Róbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43220/1/F%C3%BCl%C3%B6p%20Patrik%20szakdoga.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43220/2/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20BELS%C5%90%20%C3%BAj_F%C3%BCl%C3%B6p%20Patrik.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/43220/3/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C5%91%20lap%20F%C3%BCl%C3%B6p%20Patrik.pdf  |z Dokumentum-elérés