A vásárlói elégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata a Z, Y és X generáció esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Laurinyecz Emese
További közreműködők: Merliot-Almássy Dr. Eszter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:személyes eladás
vásárlói elégedettség
X generáció
Y generáció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43238
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom témája a vásárlói elégedettséget befolyásoló tényezők feltárására épül. Feltételezésem szerint, ezek a tényezők generációnként eltérőek. Habár az egyes generációkon belül is többféle fogyasztói és vásárlói magatartás figyelhető meg, mégis úgy gondolom, hogy a főbb értékek azonosak egy-egy generáción belül. Az előzetes feltételezésem bebizonyítására, vagy esetleges megcáfolására egy primer kutatást fogok elvégezni, online kérdőív formájában.A kutatásom fő célkitűzése, hogy a következő általam megfogalmazott kutatási kérdésekere választ kapjak: Milyen tényezők, és mekkora mértékben befolyásolják a magyar vásárlók elégedettségét A kiskereskedelmi eladók és a magatartásuk mekkora szerepet játszanak a vásárlói elégedettség kialakításában