MICE-turizmus a Covid-19 járvány előtt (2019) és után (2022)
Elmentve itt :
Szerző: | Mikula Adél |
---|---|
További közreműködők: | Talabos István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | konferenciaturizmus koronavírus-járvány (COVID-19) MICE-turizmus utazás üzleti turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43249 |
Hasonló tételek
Hotel Silvanus 2019 előtt és után
: Béres Boróka
: Béres Boróka
Franciaország turizmusgazdasága a Covid-19 előtt és után
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
Kína turizmusa a koronavírus (Covid-19) kirobbanása előtt és után
: Shen Si
: Shen Si
A magánszemélyek digitális bankolási szokásainak változása Magyarországon, a COVID-19 járvány kezdete előtt és után (2020.március-április)
: Soltész Martina
: Soltész Martina
A magánszemélyek digitális bankolási szokásainak változása Magyarországon, a COVID-19 járvány kezdete előtt és után (2020. március - április)
: Soltész Martina
: Soltész Martina
Objektív elégedettségmérés belső CSR tevékenységek fényében a COVID-19 előtt és után
: Rubecz Anita Katalin
: Rubecz Anita Katalin
A Covid - 19 járvány hatásai a turizmus munkaerőpiacára
: Gróbe Zsófia Szonja
: Gróbe Zsófia Szonja
Inflation in the eurozone between 2019 and 2022
: Erdei Anna
: Erdei Anna
Két fesztivál összehasonlító elemzése és várható alakulásuk a Covid-19 járvány után
: Beer Botond Boldizsár
: Beer Botond Boldizsár
KKV szektor túlélési stratégiái a COVID-19 járvány alatt és után Magyarországon
: Vitorino - Esparteiro Marcell
: Vitorino - Esparteiro Marcell
A home office megítélése a munkavállalók körében a COVID-19 járvány után
: Kovács Patrícia
: Kovács Patrícia
A Covid-19 járvány hatásai a hazai turizmus vendéglátás munkaerőpiacára.
: Vermes Fanni
: Vermes Fanni
Kocsmák, pubok szerepe Budapest, mint turisztikai márka esetében a COVID-19 járvány után
: Kiss Patrícia
: Kiss Patrícia
An Exploratory Qualitative Analysis of Vodafone Intelligent Solutions Europe Supply Chain Strategies to Mitigate COVID-19 Crisis Disruptions (2019-2022)
: Marinho Montenegro Mota Natália
: Marinho Montenegro Mota Natália
Az Airbnb digitális marketing stratégiája és egy budapesti Airbnb apartman áttekintése Covid-19 előtt és után
: Zoltán Péter Balázs
: Zoltán Péter Balázs
Munkaadói társadalmi felelősségvállalás a járvány előtt és után egy budapesti szállodában és egy vendéglátóhelyen
: Gerecs Katalin Dorottya
: Gerecs Katalin Dorottya
Zsámbok Község Önkormányzat beszámolóinak elemzése 2019-2022.
: Rácz Katalin
: Rácz Katalin
Gyógyszeripari rendezvények sajátosságai és a COVID-19 hatása a jövő MICE turizmusára
: Storga Judit
: Storga Judit
A magánszemélyek digitális és személyes bankolási szokásainak változása Magyarországon, a COVID-19 járvány kitörése előtt és után (2020. március - április) és a korlátozások részleges feloldását követően
: Soltész Martina
: Soltész Martina
Új lehetőségek és kihívások a munkavégzés területén – online vs. offline a Covid-19 járvány után
: Kolosa Violetta Éva
: Kolosa Violetta Éva
Milyen intézkedések tették vonzóvá újra a hajós és buszos körutazásokat a Covid-19 járvány után?
: Scarpato-Kováts Kinga Veronika
: Scarpato-Kováts Kinga Veronika
Magyarország beutazó turizmusának változása 2019-től 2022-ig
: Paulus Boldizsár Kristóf
: Paulus Boldizsár Kristóf
Turizmus és vendéglátás a Covid járvány idején
: Juhász Bálint
: Juhász Bálint
Home office a pandémia előtt és után
: Duró Tibor
: Duró Tibor
Digitalizáció hatásának összehasonlítása a magyarországi KKV-k és multinacionális cégek között a COVID-19 járvány után
: Nagy Dorina Petra
: Nagy Dorina Petra
A COVID-19 járvány hatása a transzferárakra
: Romhányi Fanni
: Romhányi Fanni
Az e-kereskedelem helyzetének értékelése a COVID-19 járvány után, a hazai internetes vásárlási szokások alapján
: Balog Patrik
: Balog Patrik
A COVID-19 és a járvány kezelése Magyarországon
: Haszanov Róbert
: Haszanov Róbert
Munkamorál és teljesítmény a COVID-19 járvány kihívásaival
: Lohonyai Lilla
: Lohonyai Lilla
Business Plan of Silverline Cruises for 2022 - Forecast for the relaunch after COVID-19
: Bognár Tamás
: Bognár Tamás
The Impact of Covid-19 on the Movement of Trade and Labor Force in EU 2019-2021
: Belarbi El Mehdi Abdeldjalil
: Belarbi El Mehdi Abdeldjalil
A COVID-19 járvány hatása a fogyasztói szokásokra
: Varga Anna Kinga
: Varga Anna Kinga
Fenntarthatóság a logisztikában a covid-19 járvány idején
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
A Covid-19 járvány hatása a magyar szemüvegpiacra
: Trepák Szilvia
: Trepák Szilvia
A COVID-19 járvány hatása a kkv szektorra
: Bánszki Dávid
: Bánszki Dávid
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
A COVID-19 járvány hatása az utazási szokásokra
: Tóth Friderika Anita
: Tóth Friderika Anita
Vendéglátóhelyek túlélési stratégiái a COVID-19 járvány idején
: Fehér Dániel András
: Fehér Dániel András
A COVID-19 járvány hatása a munkavégzésre Home office élmények
: Tóth Alexandra
: Tóth Alexandra
MÁV-HÉV Zrt. költségkimutatása a kiválás előtt és után
: Pap Mónika
: Pap Mónika
Hasonló tételek
-
Hotel Silvanus 2019 előtt és után
: Béres Boróka -
Franciaország turizmusgazdasága a Covid-19 előtt és után
: Horváth Dóra -
Kína turizmusa a koronavírus (Covid-19) kirobbanása előtt és után
: Shen Si -
A magánszemélyek digitális bankolási szokásainak változása Magyarországon, a COVID-19 járvány kezdete előtt és után (2020.március-április)
: Soltész Martina -
A magánszemélyek digitális bankolási szokásainak változása Magyarországon, a COVID-19 járvány kezdete előtt és után (2020. március - április)
: Soltész Martina