A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Martinkó Dorka
Other Authors: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Format: Thesis
Kulcsszavak:marketing
marketingkommunikáció
marketingtevékenység
szórakoztatóipar
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43251
Description
Abstract:Jelen dolgozat a nagy népszerűségnek örvendő, Európa legnagyobb szabadtéri szórakozóhelyeként számon tartott Budapest Parkkal foglalkozik. A vizsgálat célja a hely és szolgáltatásainak alapos bemutatása, valamint az ezekhez kapcsolódó marketingtevékenységek elemzése. Első kutatási módszerként STEEP és SWOT analízis szolgál a Budapest Park megismerésére és piacon/versenytársaihoz való elhelyezésére, majd tartalomelemzés során a szolgáltatásainak és marketingmixének, -kommunikációjának bemutatására kerül sor, végül pedig strukturált kérdőív segítségével szerzett információk ismertetik a célközönség szokásait és igényeit.