A szállodai dolgozók interkulturális kompetenciájának és képzésének jelentősége a vendégelégedettség növelésében
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Anna Roxána |
---|---|
További közreműködők: | Schultz Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | alkalmazottak magatartása globalizációs hatások interkulturális kommunikáció interkulturális kölcsönhatások szállodaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43273 |
Hasonló tételek
Fogyasztó kognitív kompetenciájának vizsgálata
: Misák Tamás
: Misák Tamás
Közgazdász hallgatók informatikai kompetenciájának fejlesztése
: Takács Viktor László
Megjelent: (2024)
: Takács Viktor László
Megjelent: (2024)
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő
: Gasparik Gergő
A HR tevékenység hatása a szállodai dolgozók elégedettségére és hatékonyságára
: Szabolcs Anna
: Szabolcs Anna
K&H Bank hitelkockázatának, eszközminősítésének és céltartalék képzésének bemutatása
: Kovács Helga
: Kovács Helga
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
Vendégelégedettség fontossága a szállodamarketingben
: Nagy Bernadett Éva
: Nagy Bernadett Éva
A turizmus szerepe az észak-alföldi régió gazdasági versenyképességének növelésében
: Kovács Brigitta Fanni
: Kovács Brigitta Fanni
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta
: But-Pálfi Brigitta
A szállodai dolgozók megtartásának lehetőségei a Novotel Budapest Danube **** szálloda példáján
: Ábel Eszter Tímea
: Ábel Eszter Tímea
HR folyamatok szerepe az ellátási lánc hatékonyságának növelésében
: Csesznák Ádám
: Csesznák Ádám
A shared service centerek szerepe a vállalati hatékonyság növelésében
: György Hanna
: György Hanna
Az emberi erőforrás képzésének a fontossága A felnőttképzés hatása és az engedély megszerzésének a folyamata
: Papp Patrícia
: Papp Patrícia
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
A digitalizáció szerepe az áfabeszedés és az adatszolgáltatás hatékonyságának növelésében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
A központi szerződő felek garancia alap képzésének célja és módszertana
: Deák Zsolt
: Deák Zsolt
Turisztikai klaszterek kialakulása Magyarországon, szerepük egy-egy térség látogatottságának növelésében
: Nánai Ilona Zsófia
: Nánai Ilona Zsófia
Tehetséggondozás és a felnőttek képzésének folyamata a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Hausmann Aliz
: Hausmann Aliz
A housekeeping szerepe a vendégélmény növelésében a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
: Polyák Adrienn
Megjelent: (2018)
A GMP szabályozásoknak megfelelő, dokumentumok egyedi azonosító képzésének folyamata elektronikus megoldással
: Fritz Krisztián Márk
: Fritz Krisztián Márk
Diákok Duális képzésének értékelése a szakmai készségek és a gyakorlati tapasztalatok szempontjából
: Toldi Noémi
: Toldi Noémi
A vendégelégedettség - mérésben való részvételi hajlandóság vizsgálata egy gyorsétterem esetében
: Erdélyi Boglárka Anna
: Erdélyi Boglárka Anna
Interkulturális kihívások a diplomáciában
: Barcza-Rotter Emese Zita
: Barcza-Rotter Emese Zita
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura
: Mikó Anna Laura
Az emberi tényező fontossága a szállodaiparban, a vendégelégedettség és a szállodai gazdasági eredmény kapcsolata a Thon Hotels szállodalánc brüsszeli egységeinek példáján
: Engelbrecht Zsaklin
: Engelbrecht Zsaklin
A HVMSZC Március 15. Középiskola és Kollégium kereskedelmi képzésének bevezetése, változása és fejlődése
: Bedőné Veizer Gabriella
: Bedőné Veizer Gabriella
A chatbot és a virtuális asszisztens szerepe az ügyfélélmény növelésében THE ROLE OF CHATBOTS AND VIRTUAL ASSISTANTS IN THE INCREASE OF CUSTOMER EXPERINCE –THE EXAMPLE OF VANDA
: Veres István, et al.
Megjelent: (2023)
: Veres István, et al.
Megjelent: (2023)
A cross-docking szerepének vizsgálata az ellátási lánc hatékonyságának növelésében A Robert Bosch vállalatcsoport esetének vizsgálata alapján
: Roncs Viktória
: Roncs Viktória
Minőségmenedzsment és a vendégelégedettség összefüggéseinek vizsgálata a hazai szállodákban
: Selényi Katalin
: Selényi Katalin
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
A részlegek közötti kommunikáció és annak fejlesztése vendégelégedettség szempontjából
: Gaál Beatrix
: Gaál Beatrix
A front office szerepe és jelentősége a szállodai vendégélményben
: Hamza Nikolett
: Hamza Nikolett
Kommunikációs kultúra - kulturális/interkulturális kompetencia, kulturális intelligencia; az interkulturális kompetencia fejlesztésének módszerei
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2012)
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2012)
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
Interkulturális kommunikációs kihívások civil kontextusban
: Bene Luca
: Bene Luca
Kultúrák találkozása - interkulturális érzékenység Magyarországon
: Taigiszer Mónika
: Taigiszer Mónika
Kulturális különbségek az interkulturális párkapcsolatokban
: Varga Eszter
: Varga Eszter
Mindfulness helye az interkulturális tréningekben
: Fenes Veronika Ildikó
: Fenes Veronika Ildikó
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
Hasonló tételek
-
Fogyasztó kognitív kompetenciájának vizsgálata
: Misák Tamás -
Közgazdász hallgatók informatikai kompetenciájának fejlesztése
: Takács Viktor László
Megjelent: (2024) -
A szállodai recepció és a vendégelégedettség elemzése
: Gasparik Gergő -
A HR tevékenység hatása a szállodai dolgozók elégedettségére és hatékonyságára
: Szabolcs Anna -
K&H Bank hitelkockázatának, eszközminősítésének és céltartalék képzésének bemutatása
: Kovács Helga