Kis vállalkozás, nagy potenciál Adatvezérelt döntéshozatal a turizmusban az e-mail marketing feltáró elemzésével
Elmentve itt :
| Szerző: | Kovács Inez |
|---|---|
| További közreműködők: | Sipos Erika |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | adatmodellezés adatok döntéshozatal e-marketing - elektronikus marketing utazásszervezés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43279 |
Hasonló tételek
A szóló turizmusban rejlő potenciál
: Lukács Orsolya
: Lukács Orsolya
Patika potenciál vizsgálat
: Miskolczi Márta
: Miskolczi Márta
A duális képzési rendszerben rejlő potenciál
: Kőrösi Annamária Melinda
: Kőrösi Annamária Melinda
Tanulmány a közösségi médiában rejlő marketing-potenciál alakulásáról
: Hermann Dávid
: Hermann Dávid
„A lovaglás és az abban rejlő turisztikai potenciál”
: Kolozsvári Tímea
: Kolozsvári Tímea
EU-csatlakozás - Nagy kihívás kis vállalkozásoknak
: Nádor Éva
Megjelent: (2003)
: Nádor Éva
Megjelent: (2003)
A podcastekben rejlő kereskedelmi potenciál jelene és jövője
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Seniorturizmus Az európai helyzet és a magyarországi piaci potenciál
: Rákos Borbála
: Rákos Borbála
A Budai Vár turizmusa és az abban rejlő potenciál
: Veres Botond József
: Veres Botond József
Luxemburg, egy kis ország nagy teljesítménye. Országtanulmány
: Szűcs Szilvia
: Szűcs Szilvia
Táblagépek használati jellemzői és a benne rejlő hirdetési potenciál
: Fazekas Zsófia
Megjelent: (2014)
: Fazekas Zsófia
Megjelent: (2014)
Japán turizmusának bemutatása és a benne rejlő potenciál felmérése
: Pók Réka Júlia
: Pók Réka Júlia
Adatvezérelt döntéshozatal a fenntartható városi közlekedésben
: Stumph Ákos Sándor
: Stumph Ákos Sándor
Kis borvidék, nagy kihívások - A marketing szerepe a somlói borvidék jövőjében
: Barta Janka
: Barta Janka
Amatőr sportrendezvények hatása a lokális turizmusfejlesztésre. Vitorlásversenyekben rejlő potenciál a turizmus aspektusából.
: Tisóczki Gergely
: Tisóczki Gergely
Adatvezérelt döntéstámogatási módszerek használata kis- és középvállalkozásokban
: Mida Vivien
: Mida Vivien
Kis lépés az EU-nak, nagy lépés a vállalatoknak ISO 27001-től a GDPR megfelelésig
: Cselő Richárd
: Cselő Richárd
Nagy Alexandra, Szakdolgozat
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
A kis- és nagy szállítmányozó cégek összehasonlítása a jelenlegi piaci helyzet alapján
: Rátkai Edina
Megjelent: (2007)
: Rátkai Edina
Megjelent: (2007)
A szellemi tőke mint potenciál és az innováció finanszírozási lehetősége – Empirikus vizsgálat egy startup cégnél
: Antal Anita, et al.
Megjelent: (2016)
: Antal Anita, et al.
Megjelent: (2016)
Az e-mail marketing kora lejárt, vagy mégsem?
: Csatári Klára
: Csatári Klára
Fogyasztói döntéshozatal vizsgálata a koronavírus elleni védőoltásokkal szemben
: Retter Inez
: Retter Inez
Márkus, É. – Baloghné Nagy, G. Land und Leute in den Ländern DACH.
: Hukné Kiss Szilvia
Megjelent: (2020)
: Hukné Kiss Szilvia
Megjelent: (2020)
Nagy borok, kis cégér avagy a magyar borok helyzete a világban és itthon
: Gombás Szilvia
: Gombás Szilvia
Egy kis és egy nagy élelmiszernagykereskedelem összehasonlítása és a koronavírus hatása ezek marketingstratégiájára
: Munkácsi Balázs
: Munkácsi Balázs
Áttöri-e a tőke a kínai nagy falat?
: Magyar Vilma
: Magyar Vilma
Mi a jövő? Az adatvezérelt döntéshozatal és az analitikus CRM rendszer
: Székely Gábor
: Székely Gábor
Az adatvezérelt marketing
: Méhes Pál Tamás
: Méhes Pál Tamás
Nagy skálázhatóság az üzleti analitikában
: Szuromi Tamás
: Szuromi Tamás
Az angol délutáni tea meghatározó szerepe a vendéglátásban a brightoni The Grand szálloda tükrében, valamint magyarországi potenciál vizsgálata
: Szabados Bettina
: Szabados Bettina
Az e-mail marketing, mint a direkt marketing egyik legfontosabb eszköze
: Szlifka János
: Szlifka János
Kicsi tű a nagy szénakazalban... Avagy az internetes keresőgép marketing néhány kérdése
: Eszes István
Megjelent: (2005)
: Eszes István
Megjelent: (2005)
Hasonló tételek
-
A szóló turizmusban rejlő potenciál
: Lukács Orsolya -
Patika potenciál vizsgálat
: Miskolczi Márta -
A duális képzési rendszerben rejlő potenciál
: Kőrösi Annamária Melinda -
Tanulmány a közösségi médiában rejlő marketing-potenciál alakulásáról
: Hermann Dávid -
„A lovaglás és az abban rejlő turisztikai potenciál”
: Kolozsvári Tímea