Branding in Esports, and the importance of creativity and entertainment in the industry
Saved in:
Main Author: | Köves Balázs István |
---|---|
Other Authors: | Sarkadi Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | branding creativity entertainment Esports marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43289 |
Similar Items
Marketing analysis of Esports in the Creative and Cultural Industries
: Székely Levente
: Székely Levente
The entertainment industry's impact on the South Korean economy
: Hegyi Anna
: Hegyi Anna
The analysis of the importance of creative and authentic offerings in rural tourism
: Tóth Virág Judit
: Tóth Virág Judit
Creative Mongolian Ads - Are They Creative for Other Nationalities?
: Batbayar Turbold
: Batbayar Turbold
Evolution of the eSport industry and its impact on the Hungarian Y&Z generation
: Vass Patrik Marcell
: Vass Patrik Marcell
Motivation of tourists in esport
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Prospects of Creative Industries and Digital Economy. Perspectives from Southeast Asia and Central Europe
: Fehér Katalin
Published: (2017)
: Fehér Katalin
Published: (2017)
Understanding the Concept and Importance of City Branding
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
Analysing the Esport Economy and Management in Asia
: Chithouplok Soukmeephon
: Chithouplok Soukmeephon
Az esport térhódítása és hatásai
: Ferenczi Márton
: Ferenczi Márton
Videojátékok a sportturizmusban, avagy az esport térhódítása
: Herczog Ádám Balázs
: Herczog Ádám Balázs
Az Esport Fogyasztói magatartás vizsgálata Magyarországon
: Kristóf Martin
: Kristóf Martin
History and predictable future of the youngest creative agency of Hungary
: Riedl Péter
: Riedl Péter
The effects of film tourism on the field of creative tourism the sustainability of escape rooms
: Horváth Martin Renátó
: Horváth Martin Renátó
The importance of Human Resource Management in Wellness and Spa Industry in Georgia
: Kolesnikova Ana
: Kolesnikova Ana
Variants, print resistance and creative reading in Emily Dickinson's poetry
: Kónyi Judit
Published: (2015)
: Kónyi Judit
Published: (2015)
Média és kommunikáció a PS Creative Agency életében
: Jávorszky Lilla
: Jávorszky Lilla
eSport a XXI. században, avagy az eSport és a tradicionális sportok üzleti modelljeinek hasonlóságai és különbözőségei
: Somogyi Gábor
: Somogyi Gábor
The Relationship between Transferable skills & Creative performance and their impact on Job satisfaction
: Ayyad Ramez Suhail Hanna
: Ayyad Ramez Suhail Hanna
Az esport hatása a turizmusra és a gazdaságra
: Csík Brigitta
: Csík Brigitta
The Influence of Employer Branding on Generation Y and Z and Its Importance in Hungary
: Óvári Viktor Olivér
: Óvári Viktor Olivér
Az esport piaci helyzetének fejlődése és a játékosok motivációja
: Illés Ádám Árpád
: Illés Ádám Árpád
The Importance Of Branding to Develop The Tourist Destination Image – Case of Mallorca in The Balearic Islands
: Souhal Marouane
: Souhal Marouane
The importance of trainings in hotel industry Experience gained at Sofitel Budapest Chain Bridge
: Murányi Kitti
: Murányi Kitti
Nike’s branding activity and the secondary market of the sneaker industry
: Fejős Dorka Panna
: Fejős Dorka Panna
Moziba járási szokások feltérképezése az online marketing stratégia fejlesztése érdekében a Prorom Entertainment Kft. példáján keresztül
: Csatos Eszter
: Csatos Eszter
Nutrition importance in the sport
: Somodi Balázs
: Somodi Balázs
A Sony Music Entertainment Magyarország Kereskedelmi Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Varga Emma
: Varga Emma
Exploring European Destination Branding for Enhancing Georgia's Tourism Industry
: Iashvili Giorgi
: Iashvili Giorgi
Brand Building in aviation industry examine loyalty programs, the impact of Emirates Skywards program on brand perception and loyalty
: Tamás Ditta
: Tamás Ditta
Impact of Brand Communication on Purchase Intentions of Customers in the Fast Fashion Industry
: Gupta Pranya
: Gupta Pranya
Analysing the Importance of Dark Tourism and its Effects on Destination Brand Image A Consumer-Supplier Study
: Mihók Francesca Phoebe
: Mihók Francesca Phoebe
Co-branding As A Way to Promote Brand Image and Customer’s Purchase Invention in The Fashion Industry A Case Study of H&M and Luxury Designers
: Nguyen Khanh Linh
: Nguyen Khanh Linh
Co-branding as a Way to Promote Brand Image and Customer's Purchase Intention in the Fashion Industry A Case Study of H&M and Luxury Designers
: Nguyen Khanh Linh
: Nguyen Khanh Linh
Az Euromedic Trading Kft. és a Creative World Kft. bérraktározási kapcsolatának hatékonysági vizsgálata
: Hagyák Márton
: Hagyák Márton
A marketingkommunikáció szerepe a munkaerő toborzásban az IDBC Creative Solutions Kft. példáján keresztül
: Klepács Eszter
: Klepács Eszter
Greenwashing and its effect on brand image and consumers' purchase decisions in the cosmetic industry
: Jargalsaikhan Dulguun
: Jargalsaikhan Dulguun
Effect of storytelling marketing on Brand Image of a company in the food and beverage industry.
: Kozhabayeva Madina
: Kozhabayeva Madina
The connection between sales and branding within the gaming industry, specifically in League of Legends
: Ary Antónia Nikolett
: Ary Antónia Nikolett
The importance of quality department in terms of guest satisfaction in the hotel industry Through the example of DreamPlace Hotels&Resorts
: Tamási Evelin
: Tamási Evelin
Similar Items
-
Marketing analysis of Esports in the Creative and Cultural Industries
: Székely Levente -
The entertainment industry's impact on the South Korean economy
: Hegyi Anna -
The analysis of the importance of creative and authentic offerings in rural tourism
: Tóth Virág Judit -
Creative Mongolian Ads - Are They Creative for Other Nationalities?
: Batbayar Turbold -
Evolution of the eSport industry and its impact on the Hungarian Y&Z generation
: Vass Patrik Marcell